וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מה עשה ג'יבריל סיסה כשאשתו הסיטה את מבטה? צפו

אשתו של החלוץ נעלמה מהשטח, סיסה לא חשב פעמיים והחליט לנצל זאת. וגם: כריסטיאנו רונאלדו מלייקק, צילומים נדירים של ג'ורדן, לברון עם סל משוגע בישיבה, ג'ון סינה מחפש יריבים חדשים

AP

19:00: רונאלדו נדלק על מישהי חדשה?

באנגליה תוהים: מה רוצה כריסטיאנו רונאלדו ממרגוט רובי? כוכב ריאל מדריד משך לא מעט תשומת לב כשהתחיל לעקוב אחרי השחקנית האוסטרלית היפהפייה, שכיכבה ב"הזאב מוול סטריט". רונאלדו, יש לציין, עוקב רק אחרי 37 אנשים באינסטגרם, וביום אחד עשה לייק לארבע תמונות שלה, כך שאין פלא שמדורי הרכילות חוגגים.

Incredibly honoured. Thank you @MarieClaireMag !!!!

A photo posted by @margotrobbie on

Last night was too much fun

A photo posted by @margotrobbie on

17:00: צילומים נדירים של מייקל ג'ורדן

אחרי שבשבוע שעבר נחשפו צילומים חדשים של מייקל ג'ורדן מהתקופה שלו בבית הספר, כעת מתפרסמים צילומים חדשים שלו מתקופתו באוניברסיטת צפון קרוליינה ב-1986. נמסר כי ג'ורדן התאושש באותם ימים משבר ברגל, דבר שלא ניכר בביצועיו.

ג'ורדן בפעולה ב-1986

ג'ורדן בימיו בתיכון

13:55: קונור האנט, השוער הצעיר של אברטון, עם רבונה פשוט מושלמת

12:08: פפ גוארדיולה מחטיף לג'רום בואטנג

10:28: מה עשה ג'יבריל סיסה כשאשתו הסיטה את מבטה?

החלוץ הצרפתי הוותיק, ג'יבריל סיסה, ידוע כפרובוקטור לא קטן. גם על כר הדשא וגם מחוצה לו. בשנים האחרונות סיסה נמצא מעבר לשיאו, ומלבד כדורגל, משקיע גם בדברים אחרים, ביניהם קו אופנה משלו וקריירה כ-DJ. סיסה, המבקר בימים אלו ביוון, הגיע לאי מיקונוס מלווה באשתו. במהלך אחת מהגיחות של הזוג לחוף ים מקומי באי מיקונוס, נתפס סיסה בעדשת המצלמה מפלרטט עם בחורה אחרת, כל זאת כשאשתו נמצאת בקרבת מקום.

10:15: לברון ג'יימס קולע בישיבה

נמשיך עם לברון ג'יימס. הכוכב הגדול של קליבלנד הגיע לצפות בליגת הקיץ עם מאמנו דיוויד בלאט. באחת ההפסקות קיבל ג'יימס כדור לידיו, לא התאפק וזרק ממקום מושבו. ברור לכם לאן הכדור הלך, כן?

10:06: ג'ון סינה מזמין את לברון ג'יימס לקרב

למתאבק ג'ון סינה כנראה נגרמו היריבים. אחרת איך תסבירו את ההודעה הבאה שלו? סינה החליט לקרוא תיגר על לא אחר מאשר הסופרסטאר לברון ג'יימס: "אכדרר את הראש שלו כמו כדורסל". קינג ג'יימס ייכנס עימו לזירה?

10:00: כך נראה שחקן ה-NBA הממוצע

תמיד תהיתם איך נראה שחקן ה-NBA הממוצע? עכשיו יש לכך תשובה. אוהד מושבע של הליגה הטובה בעולם אסף את תמונותיהם של 400 משחקני הליגה, וחיבר אותם לתמונה אחת. כך נראה שחקן ה-NBA המאחד את פרצופיהם של כל שחקני הליגה. מזכיר מישהו?

09:10: סים בולאר והסל השבור

הסנטר ממוצא הודי, סים בולאר, משך תשומת לב רבה בחודשים האחרונים לפני שהצטרף לסקרמנטו קינגס, הן בשל גובהו הרב (2.24) והן בשל מוצאו הייחודי. בולאר, שמתאמן יחד עם נבחרת קנדה, בסך הכול רצה לבצע הטבעה במהלך האימונים, אך ככל הנראה בשל גובהו משהו שם השתבש, והתוצאה לפניכם.

Sim Bhullar 1: Backboard 0 @canadabasketballofficial #brokenglasseverywhere #nowwhat

A video posted by Krisjon Vargas (@canbball_kris) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully