וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: באיירן מינכן ניצחה 1:4 את ולנסיה, 0:1 למנצ'סטר יונייטד על קלוב אמריקה

צמד של מולר ושערים של טיאגו ולבנדובסקי סידרו לבווארים ניצחון מרשים במשחק האימון הראשון שלהם בסין. מנצ'סטר יונייטד ניצחה את המקסיקנים, שניידרלין כבש. בכורה לצ'ך בניצחון ארסנל, בכורה לקסיאס בניצחון פורטו

עריכת וידאו: מרום שפיצר

באיירן מינכן, עדיין ללא ארתורו וידאל כמובן שטרם השלים את העברתו לקבוצה אך צפוי לעשות כן בימים הקרובים, ניצחה היום (שבת) 1:4 את ולנסיה בטורניר בסין. שתי הקבוצות פתחו בהרכבים חזקים יחסית, כשבאיירן עולה עם סוון אולרייך, מהדי בנעטיה, טיאגו אלקנטרה, דוגלאס קוסטה, ראפיניה, צ'אבי אלונסו, חואן ברנאט, סבסטיאן רודה, פיליפ לאהם, תומאס מולר ודויד אלאבה. מנגד, ולנסיה עלתה עם יואל, אנטוניו ברגאן, רובן וזו, לוקאס אורבן, חוסה לואיס גאיה, חאבי פואגו, אנסו פרס, דני פארחו, רודריגו, רודריגו דה פאול, סנטי מינה.

אלופת גרמניה שלטה במשחק בצורה מוחלטת והצליחה גם לכבוש ראשונה בדקה ה-16. התקפה נהדרת בנגיעה אחת הסתיימה במסירת רוחב של הקפטן לאהם למולר, שבעט חזק ופנימה את ה-0:1. ולנסיה מצאה את השוויון בדקה ה-27 כשהגבהה משמאל מצאה את רודריגו, שנגח מקרוב פנימה את ה-1:1. באיירן מצאה את השני ממש עם הירידה לחדרי ההלבשה במחצית, כששוב זה היה מולר, הפעם לאחר מסירת עומק מצוינת של לאהם. השלישי של באיירן הגיע בדקה ה-54 כשטיאגו אלקנטרה קיבל רוחב מקוסטה, ובעט מקרוב חזק ופנימה את ה-1:3. הרביעי והאחרון הגיע בדקה ה-69 כשרוברט לבנדובסקי המחליף ביצע מהלך יפה באגף שמאל, חדר למרכז ובעט חזק לפינה הרחוקה כדי לעשות את זה 1:4.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
ניצחון וצמד מרשימים. מולר/GettyImages, Alexander Hassenstein

ארסנל זכתה בטורניר הידידות שנערך בסינגפור. התותחנים, שניצחו במשחק הראשון 0:4 את נבחרת הכוכבים של סינגפור, רשמו ניצחון שני כשהפעם עשו את זה מול אברטון עם 1:3. פטר צ'ך רשם הופעת בכורה במדי ארסנל, כשלצידו הרכב חזק שכלל את לורן קוסיילני, קאלום צ'יימברס, הקטור ביירין, קיירן גיבס, ארון ראמזי, סנטי קאסורלה, ג'ק ווילשר, מסוט אוזיל, תיאו וולקוט ואוליבייה ז'ירו.

בדקה ה-22 כבשה ארסנל את הראשון לאחר שכדור עומק יפה של קאסורלה מצא את וולקוט, שהצליח להשתלט עליו היטב ובעט פנימה את ה-0:1. השני הגיע בדקה ה-58. קאסורלה, שבישל את הראשון, עשה מהלך אישי מצוין ומצא את הפינה כדי לקבוע 0:2. השלישי היה בדקה ה-62 כשמסוט אוזיל קיבל מסירה ממי אם לא קאסורלה וסיים עם בעיטה פנימה, 0:3. צ'ך הוציא כדור ראשון מהרשת כשוער ארסנל בדקה ה-75 כשרוס בארקלי ניצל טעות בהגנה, התקדם ובעט נהדר מ-16 מטר לחיבורים, 1:3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פטר צ'ך שוער ארסנל. AP
הופעת בכורה במדים החדשים. צ'ך/AP

מנצ'סטר יונייטד פתחה הבוקר (שבת) את ההכנות לקראת העונה שבפתח ברגל ימין. השדים האדומים גברו 0:1 על קלוב אמריקה בגביע האלופות הבינלאומי (טורניר הכנה הנערך בארצות הברית לקראת פתיחת העונה) כשאת שער הניצחון לזכותם כבש קשר הרכש, מורגן שניידרלין.

הצרפתי, שפתח בהרכב יחד עם ממפיס דפאי ומתאו דרמיאן שהגיעו אף הם בקיץ, כבש את שער הבכורה שלו בקבוצתו החדשה כבר אחרי חמש דקות, כששלח נגיחה קשתית מתוך הרחבה לרשת של הוגו גונסאלס. לואיס ואן חאל איפשר גם לבסטיאן שווינשטייגר לקבל דקות ראשונות לאחר שעם פתיחת המחצית השנייה החליף את כל 11 השחקנים שפתחו את המשחק.

המשחק הבא של מנצ'סטר יונייטד במסגרת טורניר ההכנה ייערך ברביעי, עת תפגוש את סן חוסה האמריקאית. שלושה ימים לאחר מכן, ביום שבת, היא תשחק מול ברצלונה.

* גם מנצ'סטר סיטי ערכה ניסוי כלים ראשון, כשפגשה את מלבורן סיטי. הסיטיזנס נעזרו בשער מאוחר של סמיר נאסרי בדקה ה-86 כדי לנצח 0:1 את האוסטרלים.

* איקר קסיאס רשם הופעת בכורה בפורטו, כשפתח בהרכב קבוצתו החדשה וסייע לה לנצח את דויסבורג 0:2. אקס ריאל מדריד הוחלף במחצית. יאסין בראהימי (60) והרנאני (64). כבשו.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ממפיס דפאי. AP
45 דקות ראשונות. ממפיס דפאי/AP

ריאל מדריד, עם רפא בניטס על הקווים לראשונה, פגשה באותו טורניר הכנה את רומא למשחק שנגמר ב-6:7 לזכות האיטלקים בסיומן של בעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה (0:0 בתום הזמן החוקי). בניטס העלה בהרכב את כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל וגם את מרטין אודגארד הצעיר, כשבהמשך שילב גם את שחקני הרכש, דנילו ולוקאס ואסקס וכן את דניס צ'רישב שחזר מהשאלה.

ריאל מדריד הרבתה לסכן את השער, אך לא הצליחה למצוא את הרשת. לקראת סיום המשחק ואסיליס טורוסידיס היווני נגע עם ידו בכדור בתוך הרחבה, אך השופט סימן להמשיך למרות שהגיע פנדל לבלאנקוס. ואסקס, שנכנס כמחליף, היה קרוב מאוד לסגור את הסיפור לקראת תום הזמן החוקי אך נעצר אצל מורגן דה סנקטיס, שעצר לו גם את הפנדל המכריע בדו קרב מהנקודה הלבנה.

(עדכון ראשון: 08:00)

מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס. Robert Cianflone, GettyImages
עדיין ללא ניצחון. רפא בניטס/GettyImages, Robert Cianflone
שחקן ריאל מדריד, מרטין אודגור, נאבק בשחקן רומא, ג'רביניו. Robert Cianflone, GettyImages
קיבל הזדמנות ב-11. מרטין אודגארד נאבק בג'רביניו/GettyImages, Robert Cianflone

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully