וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ראחים סטרלינג: גם פביאן דלף הצטרף למנצ'סטר סיטי

קשר אסטון וילה, שכבר סגר בשבוע שעבר והתחרט, החליט להגיע לקבוצה של פלגריני והפך לרכש השלישי הקיץ. הוא ירוויח 100 אלף ליש"ט בשבוע. המאמן: "הוא אחד הקשרים הצעירים הכשרוניים ביותר בליגה"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

מנצ'סטר סיטי השלימה הערב (שישי) את החתמתו של קשרה של אסטון וילה, פביאן דלף, פחות משבוע לאחר שהקפטן התחרט והחליט להישאר בווילה פארק בעונה הקרובה. ההחלטה של דלף לפני שבוע להישאר בווילה נבעה ממסרים שקיבל כי הוא לא אמור להיות שחקן מפתח אצל הסיטיזנס. כעת דלף חתם לחמש שנים אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות, והוא אמור להרוויח 100 אלף ליש"ט בשבוע.

שחקן אסטון וילה, פביאן דלף. GettyImages
רכש מעניין. פביאן דלף/GettyImages

"פביאן דלף הוא שחקן מצוין ואני מצפה לעבוד איתו", אמר המאמן מנואל פלגריני בראיון לאתר הרשמי. "הוא השפיע בצורה מדהימה בעונות האחרונות על אסטון וילה, והוא אחד הקשרים הצעירים הכשרוניים ביותר שיש בפרמיירליג. לפביאן יש יכולות נהדרות ואנרגיה והעובדה שהוא הפך לשחקן נבחרת אנגליה היא הוכיחה להתקדמות שלו בעונות האחרונות. בגיל 25, העונות הטובות שלו עוד לפניו".

דלף ימריא לאוסטריה ויצטרף לחבריו החדשים שמתכוננים לפתיחת העונה. הוא ילבש את החולצה עם המספר 18. לדלף יש שמונה הופעות בינלאומיות, ואת הקריירה המקצוענית שלו הוא החל בלידס, שבה רשם 50 הופעות בין 2006 ל-2009. ב-2009 הוא הוכרז כשחקן הצעיר של השנה ושחקנה המצטיין של לידס. משם הוא עבר לאסטון וילה כשהיה בן 19, ובשורותיה הוא נבחר לשחקן השנה של המועדון ב-2013/14. במהלך שהותו בווילה, רשם הקשר 128 הופעות והבקיע שמונה שערים.

דלף מצטרף לראחים סטרלינג שהגיע לקבוצה תמורת 69.4 מיליון ליש"ט, ולאנס אונל שהגיע מבורסאספור תמורת שלושה מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully