וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: ניב ברקוביץ' חתם לעונה הבאה

18.7.2015 / 11:00

הרכז ששוחרר מאילת העדיף את הקבוצה הצפונית על פני הצעתה של קרית גת, שבינתיים הודיעה לליאור ליפשיץ שהוא לא בתוכניות וסיכמה עם יוני ניר לעונה נוספת. העולה החדשה צפויה להפגש עם מאיר טפירו

עירוני נהריה החתימה אמש (שישי) את הרכז ניב ברקוביץ' שסיים חוזה בן שנתיים בהפועל אילת. ברקוביץ' החזיק בשתי אופציות משמעותיות בתקופה האחרונה - זאת של נהריה, והצעה ממכבי קרית גת, העולה החדשה לליגת העל, והודיע אתמול לקבוצות כי בחר בזאת של הקבוצה הצפונית. מי שעוד יישאר בנהריה הוא קפטן הקבוצה ערן אסנטי, כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה ספורט.

ניב ברקוביץ' הפועל אילת מול ברייסי רייט. ברני ארדוב
הצטרף לנהריה. ניב ברקוביץ'/ברני ארדוב

ברקוביץ' (29, 1.90) ניסה את מזלו בגיל צעיר במכללת מארקט, והחל בסיבוב בליגת העל כבר בעונת 2005/6 במדי רמת השרון. אחרי ששיחק בליגה הלאומית חזר לליגת העל לקרית אתא שם רשם עונה טובה באופן אישי, וממנה עבר להפועל עפולה, והפועל חולון. בעונת 2010/11 רשם עונה טובה במכבי אשדוד עם 7 נקודות ו-2.2 אסיסטים למשחק, אך לא המשיך מעבר לעונה אחת, כשמיד לאחר מכן חתם באליצור אשקלון. עונתו הטובה בקריירה הייתה עונת 2012/13 כשרשם 9.9 נקודות ו-4.2 אסיסטים למשחק בבני הרצליה שציפתה להמשיך עמו, אך הפועל אילת הצליחה להחתימו בעונה שלאחר מכן. בשנתיים באילת דקות המשחק של הרכז ירדו באופן משמעותי ובעונה האחרונה רשם 3.3 נקודות ו-2.3 אסיסטים ב-15.8 דקות למשחק.
בקרית גת, שם קיבלו את ההודעה של ברקוביץ' באכזבה, יחלו לחפש אלטרנטיבות בימים הקרובים. לוואלה ספורט נודע כי הקבוצה הודיעה לרכז ליאור ליפשיץ, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, כי הוא לא בתוכניות לעונה הבאה, והוא החל לחפש קבוצה חדשה. מי שחתום בשורות העולה החדשה הוא סטו דגלאס, כשגם יוני ניר סיכם את תנאיו לעונה נוספת ויחתום בשבוע הבא. בקבוצה שוקלים להחתים רכז זר מוביל כאפשרות ראשונה, אך שוקלים גם ללכת על רכז ישראלי בכיר, כשהאופציות המובילות הם מאיר טפירו ששוחרר מנס ציונה, וצפוי להפגש עם ראשי הקבוצה, ואבי בן שימול.

עדכון ראשון 17/7 13:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully