וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס פפאדופולוס חתם לעונה אחת בהפועל כפר סבא

16.7.2015 / 23:23

הקשר שהחל את העונה שעברה בסכנין ועבר לעכו יהיה הזר השלישי של העולה החדשה, שהחליטה לוותר על דוידוב חמישה ימים לאחר שחתם בעקבות ממצאי הבדיקות הרפואיות שלו

שחקן הפועל עכו, יאניס פפאדופולוס חוגג. ברני ארדוב
אתגר חדש. פפאדופולוס/ברני ארדוב

הקשר יאניס פפאדופלוס חתם הערב (חמישי) לעונה אחת בהפועל כפר סבא. השחקן שהתחיל את העונה שעברה בבני סכנין, עבר בחודש ינואר להפועל עכו וסייע לה להינצל מירידה יגיע על חשבונו של אלכסנדר דוידוב ששוחרר היום מהמועדון, חמישה ימים בלבד לאחר שחתם.

אלכסנדר דוידוב שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
העולה החדשה לא לקחה סיכון. דוידוב/ברני ארדוב

העולה החדשה החליטה לוותר על הסרבי לאחר שהוא לא צלח את הבדיקות הרפואיות, כשבברכו התגלתה פגיעה. בכפר סבא הסבירו כי הם אינם מעוניינים לקחת סיכון בנושאים רפואיים, ולכן החליטו להתיר את החוזה עם דוידוב בן ה-31, שירד ליגה בעונה החולפת עם מ.ס. אשדוד. פפאדופולוס יהיה הזר השלישי של הקבוצה ויצטרף לבלם הקרואטי דינו שקבורץ ולחלוץ הקונגולזי בן ה-19 מאוויס צ'יבוטה, שהושאל ממכבי תל אביב.

בעלי כפר סבא, סתיו שחם, מסר: "השחרור של דוידוב בוצע בהסכמה מלאה של הצדדים, בהבנה וברוח טובה. אני רוצה לומר מילה טובה לשחקן ולסוכנו, ניר עמיר, על שקיפות, הוגנות ויושרה, מצרך נדיר במחוזותינו כיום, ועל כך תודתי להם". דוידוב הגיע לארץ בעונת 2011/12, אז שיחק בהפועל עכו. הוא המשיך לבני סכנין, ולאחר עונה אחת בפרטיזן בלגדר שב לשנתיים באשדוד, שהסתיימו בנשירה לליגת המשנה.

עדכון ראשון: 16:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully