וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאאי פטי לא מצא קבוצה, שוקל לפרוש מכדורגל

16.7.2015 / 16:00

בלם מ.ס אשדוד מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אך אייל לחמן הודיע לו כי הוא אינו מעוניין בו והוא עשוי לתלות את הנעליים. רועי דיין, שהיה קרוב לחתימה, עדיין לא סגר בשל מחלוקת באשר לתנאי שכרו

יאיא פטי שרשם קריירה ארוכה ועשירה בישראל עשוי לפרוש בגיל 33 אחרי שלא נמצאה עבורו קבוצה בארץ. פטי מחזיק בחוזה לעונה נוספת באשדוד אבל המאמן אייל לחמן לא מעוניין בו. אנשי אשדוד וגם סוכנו של השחקן דדה חדד ניסו למצוא עבורו קבוצה אבל למרות שיחות וגישושים, אף אחת לא קפצה על המציאה.

בשלב הזה פטי הודיע לאשדוד שהוא לא מוותר על חוזהו ולכן היום הוא יחל להתאמן בשורות קבוצת הנוער של המועדון. הקבוצה מאפשרת לו להתגורר באקדמיה אבל על פי דבריו הוא מעוניין לעזוב את ישראל ולפרוש מכדורגל. מה שמונע בינתיים את התרת החוזה זו הבקשה של הבלם לפיצוי כספי. במידה שהבלם ואשדוד יגיעו לסיכום יעזוב פטי את ישראל ויפרוש למרות שלדבריו הוא עוד יכול לשחק בקלות בליגת העל.

החלוץ רועי דיין שכבר היה קרוב לחתימה עדיין לא סגר בגלל מחלוקת באשר לתנאי שכרו בשנה השנייה לחוזה. דיין רוצה חוזה שיתחדש אוטומטית במידה שהקבוצה תעפיל בתום העונה הבאה לליגת העל. באשדוד מוכנים לכך אבל יש עדיין פערים קטנים בין הצדדים באשר לתנאי החוזה בליגת העל.
בתוך כך הרשימה אתמול אשדוד במשחק אימון מול מכבי פתח תקווה אותו ניצחה 1:4.

שחקן מ.ס אשדוד, יאיא פטי מול שחקן הפועל תל אביב דודו ביטון. ברני ארדוב
יפרוש מכדורגל? יאיא פטי/ברני ארדוב

* יקיר שינה חתם בבני לוד לעונה באמצעות סוכנו ניר קרין. עבור שינה, ששיחק בעונה שעברה בליגת העל עם הפועל רעננה, תהיה זו קדנציה שנייה בלוד, בה הוא ינסה לסייע לקבוצה להעפיל לליגה הבכירה. שינה בן ה-29 אמר: אני שמח לחזור ללוד ומקווה לעלות עם הקבוצה לראשונה לליגת העל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיזוק החדש של לוד. יקיר שינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully