וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת העברתו של שלומי הרוש לאילת בסכנה

הדרישה של הפועל חולון לקבל דמי השבחה על סך 150 אלף שקלים על השחקן מקשים על העברתו של השחקן לקבוצה הדרומית. היושב ראש אמסלם: "מאמין שבסופו של דבר יהיה בסדר"

one

האם עסקת העברתו של שלומי הרוש להפועל אילת תבוטל? בשיחה שערכו היום (חמישי) השחקן וסוכנו עם הנהלת הקבוצה הודיע היושב ראש מוטי אמסלם כי הרוש רשאי להשתחרר מההסכם עם הקבוצה אם לא יצליח להגיע לסיכום עם הפועל חולון על הפחתת או ביטול דמי ההשבחה שמגיעים למועדון. "אני מאמין שבסופו של דבר העניינים יסתדרו ושלומי יהיה בקבוצה", אמר אמסלם לוואלה ספורט היום.

שלומי הרוש הפועל חולון תקציר הפועל חולן - בני הרצליה. one
יישאר בלי קבוצה? הרוש/one

הרוש שיחק בארבע העונות האחרונות בהפועל חולון, ולפי ההסכם שלו עם הקבוצה הסגולה, כך נטען בעת המגעים עם אילת, לא תהיה חולון זכאית לדמי השבחה. יתרה מכך, בהסכם בין הרוש לאילת צוין כי אילת לא תשלם את דמי ההשבחה שמוערכים בכ-150 אלף שקלים, אלא השחקן. אלא שעל פי תקדים מלפני מספר שנים נקבע כי סעיף בחוזה של שחקן שקובע כי קבוצה לא זכאית לדמי השבחה אינו חוקי, ולכן חולון זכאית בכל מקרה לתשלום. באילת מסרבים לשלם את הסכום הנ"ל, ואם הרוש יחליט לשלמו, שכרו בקבוצה יהיה נמוך משמעותית, ולכן אין בכוונתו לעשות זאת גם כן, מה שמעמיד את הסיכום בין הצדדים בסימן שאלה.

הרוש (27, 1.85) גדל במחלקות הנוער של הפועל כפר סבא ולא סומן כפוטנציאל משמעותי בגילאים הצעירים. אחרי מספר עונות בהן הפך לשחקן מוביל בליגה השנייה, קיבל בתחילת עונת 2011/12 את ההזדמנות בהפועל חולון של פיני גרשון. בשנתיים הראשונות התקדם בעקביות ובעונת 2013/14 פרץ בצורה נהדרת עם 9.7 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים בממוצע למשחק. בעונה האחרונה המשיך במומנטום כשהעמיד ממוצעים של 9.3 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים למשחק.

בהפועל חולון מסרו בתגובה לידיעה: "הפועל חולון עדיין לא פנתה ולא דרשה כל סכום כסף המהווה דמי השבחה בגין ארבע השנים שבהן שיחק שלומי הרוש במועדון מכיוון שהמועדון לא יכול לעשות זאת כל עוד לא הוצג חוזהו של השחקן בבקרה. מי שהעלה את הנושא הוא הרוש עצמו כשהמועדון מצידו הודיע לשחקן שאם כל הצדדים (אילת,הרוש וחולון) יגיעו להסכמה ניתן יהיה להתפשר על הסכום המגיע למועדון על פי חוק אך השחקן דרש שהקבוצה לא תתבע שום דמי השבחה בעבורו ועוד בטרם קיבל תשובה בחר להוציא את הדברים לתקשורת דברים רצופים בחצאי אמיתות במקרה הטוב ולא בפעם הראשונה.

"נזכיר שלשלומי הרוש הוגשה במהלך העונה הצעה לחוזה תלת שנתי, הצעה המשדרגת את שכרו בצורה משמעותית, הצעה לה סרב השחקן. גם בסיומה של העונה היה הרוש לשחקן הראשון לו הוגשה הצעה לחוזה ארוך טווח הצעה ששוב לא נענתה. הפועל חולון כיבדה את השחקן ואת רצונו בהודעת הפרידה אותה הוציאה לתקשורת, אך השחקן מצידו בחר לצאת לתקשורת ולהציג את הדברים בצורה לא ראויה ולא מכובדת. אנו בטוחים שאנחנו כמועדון עשינו רק טוב לקריירה של שלומי הרוש וחבל שכך הוא בוחר לנהוג. כל שנותר לנו זה לאחל לו בהצלחה בדרך בה בחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully