וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס מועמד לפנאתינייקוס, שבד חתם בחימקי מוסקבה

ביוון מדווחים שסנטר מכבי תל אביב עשוי לחזק את הירוקים בעונה הבאה. הרכז הרוסי חוזר לאירופה אחרי עונה אישית מצוינת בניו יורק ניקס ויחבור לטייריס רייס בקבוצה שתשחק העונה ביורוליג

אימג'בנק GettyImages

צפו בטיוס מככב מול פנאתינייקוס העונה

אחרי שהחתימה את ניק קאליית'ס, פנאתינייקוס שנחלה עונה מאכזבת מאוד אשתקד, ממשיכה להתחמש ועל פי דיווחים ביוון החיזוק הבא שלה עשוי להיות אלכס טיוס, הסנטר של מכבי תל אביב. טיוס היה בורג מרכזי בעונה המושלמת של מכבי לפני שנתיים, אך בעונה החולפת רמז יותר מפעם אחד שהוא רוצה לעזוב את הצהובים ושוחרר מהקבוצה.

טיוס עשוי לחבור בקו הקדמי למירוסלב ראדוליצה, הסנטר הסרבי שהוזכר גם הוא כמועמד למכבי תל אביב, אך על פי הדיווחים סיכם אצל הירוקים. ראדוליצ'ה (27, 2.13 מ') שיחק 48 משחקים במילווקי בעונת 2013/2014, ואשתקד רשם חמישה משחקים במינסוטה, כשבין לבין גם זכה לחוזה גדול בליגה הסינית.

שחקן מכבי תל אביב, אלכס טיוס. ברני ארדוב
עונה הבאה בפנאתינייקוס? טיוס/ברני ארדוב

* עוד שחקן שחוזר מה-NBA לאירופה הוא אלכסי שבד. הרכז הרוסי שסיים את חוזהו בניו יורק ניקס חתם לשלוש שנים בחימקי מוסקבה העשירה והוא צפוי לשתף פעולה בקו האחורי עם טייריס רייס. שבד מגיע אחרי עונה אישית פנטסטית בניקס, במדיה הוא רשם ממוצעים מרשימים של 14.7 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-3.6 אסיסים ב-15 משחקים. הוא גם שיחק בעבר במינסוטה ויוסטון והתלבט אם להישאר בליגה הטובה בעולם, אך העדיף לחזור לארץ מולדתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully