וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אלמוג בוזגלו סיכם לשלוש שנים

16.7.2015 / 11:17

קשר הפועל רמת גן בעונה החולפת יהיה הרכש הראשון של אבוקסיס וימריא עם הזהובים למחנה האימון בהולנד. פיליפ יאזביץ' חתם בטרגו מורש ולא יצטרף, ליאור לוי ואלעד גבאי מועמדים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בני יהודה סיכמה עם הקשר אלמוג בוזגלו לשלוש עונות והוא ימריא ביום ראשון הקרוב עם הקבוצה למחנה האימון בהולנד, כך נודע לוואלה ספורט. בוזגלו, 23, הוא אחיו הצעיר של מאור בוזגלו, ובעונה שעברה היה בין הבולטים בשחקני הפועל רמת גן, עם תשעה שערים ויכולת מצוינת. בכך הופך בוזגלו, לרכש הראשון של הזהובים לקראת העונה הקרובה, לאחר שהצליח להרשים את המאמן יוסי אבוקסיס במהלך הימים האחרונים. שחקן נוסף שהצטרף הוא הקשר הצעיר, רז מאיר, שהושאל לקבוצה ממכבי חיפה. מאיר חתם לשנתיים.

עוז ראלי שחקן בני יהודה (שמאל) מול אלמוג בוזגלו שחקן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
עונה הבאה בבני יהודה. אלמוג בוזגלו, מימין מול הזהובים/ברני ארדוב

המאמן יוסי אבוקסיס מתכנן לצרף לקבוצה עוד שני זרים ושני ישראלים נוספים, על מנת לגבש סגל ראוי לקראת פתיחת משחקי העונה הקרובה בגביע הטוטו ובליגה. הקשר הקרואטי פיליפ יאזביץ' חתם בטרגו מורש הרומנית ולא ישחק במדים הזהובים.

אבוקסיס מעוניין לצרף מגן ימני נוסף לסגל, כאשר שמו של ליאור לוי שכבר סיכם, אך לא חתם בסופו של דבר, עדיין נמצא על הפרק. גם המגן אלעד גבאי שהוצע לקבוצה, עשוי להגיע, לאחר שקיבל את אישורה של מכבי חיפה לחפש לעצמו קבוצה חדשה לעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully