וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: בלאט סופג עקיצה ב-ESPYS, בגרמניה צוחקים על טל בן חיים

מונולוג הפתיחה בטקס ESPN כלל בדיחה לא רעה על המאמן הישראלי, ללברון שישב בקהל לא נותר אלא להצדיע. בלם וחלוץ מכבי תל אביב מככבים בתקשורת הגרמנית, חסה הפיל את רונאלדו באימון ריאל מדריד, תומאס מולר מתחרט על ראיון

AP

20:00: תומאס מולר משנה נושא

חלוץ באיירן מינכן תומאס מולר מדבר עם התקשורת בעיקר כי הוא חייב. לקראת מסע פתיחת העונה לסין הוא ניסה למצוא נושא שיחה מעניין יותר עם המראיין שלו - אך כשהשאלה הבאה הייתה על ארתורו וידאל, שעשוי לסגור בבאיירן, הוא ביקש לעשות אחורה פנה.

18:48: הטריק שגרם לרונאלדו ליפול

חסה לא זכה להראות פעמים רבות את כישרונו בריאל מדריד, אך באימון היום (חמישי) באוסטרליה כל תשומת הלב הופנתה אליו, לאחר ששחקן הבית בן ה-22 עשה את הדבר הבא לכריסטיאנו רונאלדו:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

15:30: תיירי הנרי מככב בקליפ מרגש מהפרמיירליג

ה"סקיי ספורטס" הבריטי, שמשדר את משחקי הפרמיירליג ותיירי הנרי הוא אחד הפרשנים הבכירים בו, צילום קליפ מרגש ומושקע שמלקט את הרגעים הגדולים מהליגה האנגלית בשנים האחרונות. האמת? הקליפ הזה גורם לנו להתגעגע ממש לליגה הזו, וגם תיירי הנרי כפי שתראו, כבר לא יכול לחכות.

15:07: בצרפת מסתלבטים על ראחים סטרלינג

אחרי שמנצ'סטר סיטי הסכימה לשלם לא פחות מ-69 מיליון יורו עבור ראחים סטרלינג, בפראנס פוטבול הצרפתי השתעשעו ברעיון והרכיבו נבחרת של 11 שחקנים שמשחקים בליגה המקומית והשווי הכללי שלהם ביחד זהה לסכום ששולם על הכישרון האנגלי. האמת? זו נבחרת לא רעה בכלל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

12:11: רובי פאולר חושף את מדי החוץ של ליברפול בדרך ייחודית

11:04: בלאט סופג עקיצה כואבת בטקס של ESPN

הטקס הנוצץ של רשת ESPN, בו מחולקים פרסי ה-ESPYS למצטייני העונה בספורט האמריקאי, נערך הלילה. מונולוג הפתיחה של המנחה, הקומיקאי ג'ואל מקהייל, כלל עקיצה לא נעימה לעבר דיוויד בלאט, כשהכריז שגמר ה-NBA הפגיש שני מאמנים רוקיז, ובסיומו סטיב קר גבר בקרב המאמנים על לברון ג'יימס... צפו בתגובה של לברון, שישב בקהל והתאפק מאוד שלא לצחוק.

צפו החל מ-4:33 בקליפ

11:00: שני טל בן חיים? בגרמניה צוחקים

הצטרפותו של הבלם טל בן חיים למכבי תל אביב לא רק חיזקה את ההגנה, אלא גם יצרה סיטואציה מעט מוזרה: שני שחקנים בעלי אותו שם בקבוצה אחת. כעת מסתבר, שהדבר מצחיק לא רק את הקהל הישראלי, אלא גם את חובבי הכדורגל בגרמניה. באחד האתרים במדינה החליטו לנצל את העובדה שקיקו קאסייה (שם דומה מעט לאיקר קסיאס) על סף חתימה בריאל מדריד, ופרסמו כתבה על שחקנים בעלי שמות דומים המשחקים באותה קבוצה, זאת למרות שקסיאס כבר לא בריאל מדריד וקאסייה עוד לא חתם. טל בן חיים הבלם והחלוץ כמובן זכו לאזכור, כשבין היתר נמצאים גם פרננדו ופרננדיניו ממנצ'סטר סיטי וצ'אבי הרננדס וצ'אבי אלונסו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכתבה שבה הופיעו השניים בגרמניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:51: רונדה ראוזי שולחת עקיצה לפלויד מייוות'ר

לוחמת ה-MMA, רונדה ראוזי, נבחרה ללוחמת השנה של ESPN, לאחר הישגיה הנפלאים בשנה האחרונה. ראוזי, ג'ודוקא שזכתה במדליה אולימפית בעבר, נחשבת ללוחמת הגדולה בכל הזמנים, ועם קבלת הפרס, לא שכחה להחזיר עקיצה למתאגרף פלויד מייוות'ר, שטען בעבר כי הוא אינו מכיר אותה. "מעניין איך פלויד מרגיש עכשיו אחרי שהוא הפסיד לבחורה", אמרה ראוזי. "עכשיו הוא כבר בטוח מכיר אותי".

רונדה ראוזי לוחמת ufc אמריקאית. AP
ד"ש לפלויד. רונדה ראוזי/AP

10:03: ז'אן קלוד ואן דאם מפריד בין שני לוחמי MMA

פבריסיו ורדום הברזילאי זכה לפני מספר שבועות בתואר אלוף העולם של ה-UFC במשקל כבד, לאחר שניצח את קיין ולאסקס האגדי. השניים, שעשויים להילחם פעם נוספת על חגורת האליפות, נפגשו מחוץ לזירה וכמעט החליפו מהלומות. למזלם (או שלא), ז'אן קלוד ואן דאם היה במקום הנכון ובזמן הנכון כדי להפריד.

09:51: הבדיחה על נמניה בייליצה

09:32: אנדרו וויגינס, או מר פנטסטיק, במונולוג בגיל צעיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully