וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 16.7: קלאסי חתם בסאות'המפטון, לנס בסנדרלנד

ההולנדים ממשיכים להציף את הפרמיירליג ועכשיו אלו שני שחקני נבחרת האורנג'. ג'ונתן טה בלברקוזן תמורת 7.5 מיליון יורו, ג'יו דוס סנטוס בגלאקסי, ברומה בסוסיאדד, גבריאל בנאפולי

אימג'בנק GettyImages

העברות

* שחקן נבחרת ברזיל, רוביניו (31), חתם היום על חוזה לשש שנים בקבוצת גוואנז'גו הסינית. הברזילאי סירב לחוזה חדש בסאנטוס ויצטרף למושבה הברזילאית בקבוצה הסינית שכוללת את פאוליניו, אלן וריקרדו גולארט.

* סנדרלנד רכשה מדינמו קייב את החלוץ ההולנדי ירמיין לנס. החתולים השחורים שילמו לאוקראינים כ-8.5 מיליון ליש"ט והמאמן דיק אדבוקט אמר: "אני מאושר". סנדרלנד גם השאילה לחטאפה את הבלם הארגנטינאי סנטיאגו ורג'יני.

* סאות'המפטון מצאה מחליף למורגן שניידרלין שנמכר לפני כמה ימים למנצ'סטר יונייטד: יורדי קלאסי שנרכש מפיינורד תמורת כ-8.5 מיליון ליש"ט. ההולנדי הבינלאומי מאחד כוחות עם רונאלד קומאן, שאימן אותו בשנים 2011-2014.

* באייר לברקוזן רכשה מהמבורג את הבלם המבטיח ג'ונתן טה תמורת 7.5 מיליון יורו. טה בן ה-19 שימש לאחרונה כקפטן נבחרת הנוער של גרמניה באליפות אירופה.

* המגן הימני חואנפראן הושאל מווטפורד לדפורטיבו לה קורוניה. הספרדי בן ה-26 למעשה מושאל מהצרעות לדפור זו השנה השנייה ברציפות.

* אינטר השאילה לבולוניה את הקשר האחורי לורנצו קריזטיג'. העולה החדשה שילמה דמי השאלה בגובה 1.8 מיליון יורו ויש לה אופציה לרכוש את השחקן בן ה-22 בסוף העונה.

* נאפולי שאלה ממילאן את השוער הברזילאי גבריאל, והשאילה לפיורנטינה את השוער האיטלקי לואג'י ספה. גבריאל ישמש כמחליף של פפה ריינה.

* קליארי שירדה לליגת המשנה באיטליה, השאילה למלאגה את חלוץ נבחרת קרואטיה, דויה צ'ופ (25). האנדלוסים שילמו 500 אלף יורו ויש להם אופציית רכישה בסוף העונה.

* ניקולה וויאדינוביץ', בלם אוסאסונה שהוזכר כמועמד להגיע להפועל תל אביב, עבר לקבוצת BJ אנטרפרייזס מהליגה הסינית השנייה.

שחקן נבחרת הולנד, ירמיין לנס. GettyImages
נחת בצפון-מזרח אנגליה. לנס/GettyImages

* יובנטוס צירפה את החלוץ בן ה-19, אלברטו צ'רי, ששוחרר מפארמה אחרי שזו פשטה רגל. צ'רי שמתנשא לגובה של 1.94 מטר, צבר 56 הופעות וכבש 22 שערים בנבחרות הנערים והנוער של איטליה.

* חבר חדש לסטיבן ג'רארד בלוס אנג'לס גלאקסי: קשר-חלוץ נבחרת מקסיקו ג'יו דוס סנטוס, שנרכש מוויאריאל תמורת כ-7 מיליון יורו.

* ליל צירפה שני שחקנים חדשים: הבלם הקמרוני איברהים אמאדו הגיע מנאנסי תמורת כ-2 מיליון יורו, והחלוץ השנהבי גאג'י ג'וניור טאלו נרכש מרומא תמורת מיליון יורו. טאלו שחלק בעונה החולפת כמושאל בבאסטיה.

* אולימפיאקוס קנתה ממיינץ הגרמנית את שוער נבחרת יוון, סטפנוס קאפינו, תמורת 2 מיליון יורו. קאפינו בן ה-21 גדל בפנאתינייקוס והתחיל בה את הקריירה, ומעניין יהיה לראות איך האוהדים הירוקים יקבלו את המעבר שלו.

* העולה החדשה לליגה הראשונה בספרד, לאס פלמאס, רכשה מסטנדרד ליאז' את ג'ונתן ויירה. שחקן הכנף בן ה-25 נולד בלאס פלמאס, גדל בקבוצה ושיחק בה כמושאל בחצי השנה האחרונה.

* הקשר הפורטוגלי הכשרוני, ברומה, הושאל לעונה אחת מגלאטסראיי לריאל סוסיאדד. ברומה בן ה-20, שסבל מפציעה קשה, רשם 20 משחקי ליגה בגלאטסראיי בעונה שעברה וכבש שער אחד.

עוד באותו נושא

ואן חאל החליט למכור את ואלדס: "נתתי לו הזדמנות, אבל הוא אכזב אותי מאוד"

לכתבה המלאה

שמועות

* באיטליה מדווחים שאינטר הגיעה לסיכום עם וולפסבורג על צירופו של איבן פרישיץ'. על פי הסיכום האיטלקים ישאלו את השחקן תמורת 2 מיליון יורו ובתום העונה יוכלו לרכוש אותו תמורת 18 מיליון יורו.

* בספרד מדווחים שמנצ'סטר יונייטד לא מוותרת על סרחיו ראמוס והגישה עבורו הצעה אחרונה בסך 60 מיליון יורו.

* על פי ה"אס" הספרדי, ריאל מדריד קרובה מאוד להחתים את קיקו קסיאה שוער אספניול תמורת 6 מיליון יורו.

* קשר טוטנהאם, בנז'מן סטמבולי, ממשיך להתקרב לפ.ס.ז'. שתי הקבוצות מנהלות מו"מ כבר למעלה משבוע וסטמבולי בן ה-24 אמור להחליף בסגל של הצרפתים את יוהאן קבאיי שעבר לקריסטל פאלאס.

* ולנסיה שכבר הוציאה יותר מ-100 מיליון יורו בקיץ הנוכחי, עדיין לא השלימה את בניית הסגל וב"בילד" מדווחים שהיא מעוניינת במגן השמאלי של שאלקה, דניס אאוגו.

* על פי דיווחים באיטליה, קשר-חלוץ מילאן, ז'רמי מנז, מנהל מגעים רציניים עם ליברפול שלהוטה לצרף שחקן כנף ברמה גבוהה. הצרפתי הבינלאומי יעלה לאדומים כ-11 מיליון ליש"ט עם המו"מ יבשיל לכדי עסקה.

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שרומא תסכים למכור את הבלם בן ה-20, אלסנדרו רומאניולי, אבל תעדיף להעביר אותו לקבוצה מחוץ לאיטליה ולא למילאן שמאוד רוצה אותו. ארסנל כבר הביעה עניין ברומאניולי שאמור לעלות כ-20 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully