וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזים חדשים לדז בריאנט, דמאריוס תומאס וג'סטין יוסטון

התופס של הקאובויס יישאר לחמש שנים תמורת 70 מיליון דולר, זה של דנבר קיבל חוזה דומה. מלך הסאקים ממשיך בקנזס סיטי תמורת 101 מיליון לשש שנים

דז בריאנט דאלאס קאובויס. Julio Cortez, AP
נשאר בדאלאס לעוד הרבה שנים. בריאנט/AP, Julio Cortez

רגע לפני שהדד ליין לחתימת חוזים ארוכי טווח הגיע ב-NFL, קיבלנו הלילה (בין רביעי לחמישי) כמה עסקאות גדולות במיוחד.

* דאלאס קאובויס הגיעה לסיכום עם התופס הכוכב שלה, דז ריאנט, על חוזה לחמש שנים נוספות תמורת 70 מיליון דולר. בריאנט יקבל 32 מיליון מובטחים, כולל 20 מיליון בונוס חתימה. ב-2015, המשכורת המובטחת שלו תעמוד על שלושה מיליון דולר וב-2016 על תשעה. אם בריאנט יהיה בסגל של הקאובויס ביום החמישי של העונה החדשה ב-2016, הוא יגדיל את הסכום המובטח ב-13 מיליון דולר נוספים, אותם יקבל ב-2017. בשנתיים האחרונות של העסקה, המשכורת שלו תעמוד על 12.5 מיליון דולר לעונה. אם הצדדים לא היו מגיעים להסכם, בריאנט היה משחק בעונה הקרובה בדאלאס עם חוזה לעונה אחת בלבד תחת תג הפרנצ'ייז.

* גם דנבר עשתה את העסקה הגדולה שלה, די דומה לזו של דאלאס. דמאריוס תומאס, התופס המצוין של הברונקוס, ימשיך לקלוט כדורים מפייטון מאנינג תמורת 70 מיליון דולר לחמש שנים, 43.5 מהם מובטחים.

* אלא שעם כל הכבוד לשניים הללו, את החוזה הגדול באמת קיבל הליינבקר של קנזס סיטי, ג'סטין יוסטון, שהפך לשחקן היקר בתולדות הקבוצה והיקר בתולדות התפקיד שלו עם חוזה לשש שנים תמורת 101 מיליון דולר, 52.5 מהם מובטחים. הוא יהיה שחקן ההגנה השני הכי מרוויח בליגה, אחרי נדמוקונג סו, שחתם בתחילת הפגרה במיאמי תמורת 114 מיליון לשש שנים. יוסטון היה מלך הסאקים של העונה האחרונה עם 22 כאלה, חצי סאק בלבד פחות משיא כל הזמנים.

* מי שנותר מחוץ לכל החגיגה ולא קיבל חוזה חדש הוא האנד ההגנתי של ניו יורק ג'איינטס, האיש בעל תשע האצבעות, ג'ייסון פייר פול. הענקים החליטו שהם לא מעוניינים להעניק כבר עכשיו לשחק חוזה ארוך טווח ובמקום, בחרו לשים עליו את תג הפרנצ'ייז, להשאיר אותו לעונה נוספת ואז לבחון מה מצבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully