וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: באיירן מינכן סיכמה עם יובנטוס על רכישת ארתורו וידאל

הבווארים כבר מצאו מחליף לבסטיאן שווינשטייגר? בגרמניה ובאיטליה טוענים ששני המועדונים סגרו ביניהם את העברת הצ'יליאני תמורת 40 מיליון יורו וסוכנו כבר במינכן כדי לסגור פרטים אחרונים

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בוידאו: מסיבת העיתונאים הקשה של וידאל בקופה אמריקה

האם באיירן מינכן מצאה מחליף לבסטיאן שווינשטייגר? כלי תקשורת אמינים מאוד באיטליה ובגרמניה מדווחים הערב (רביעי) כי הבווארים סיכמו עם יובנטוס על רכישתו של ארתורו וידאל תמורת 40 מיליון יורו כולל בונוסים. על פי הדיווחים, אלופת גרמניה תשלם עבור כוכב נבחרת צ'ילה כ-40 מיליון יורו והוא אמור לחתום לארבע שנים אצל פפ גווארדיולה תמורת 6.5 מיליון יורו לעונה.

לפי הדיווח של ג'אנלוקה די מרציו, המו"מ בין באיירן מינכן ליובנטוס החל היום וגם הסתיים היום כששני הצדדים מסכימים על העברת הקשר הצ'יליאני תמורת 40 מיליון יורו כולל בונוסים. מי שהוביל את המו"מ הוא מיכאל רשקה, המנהל הטכני של באיירן שבעבר היה בלברקוזן ומכיר משם את וידאל. בשלב הזה, סוכנו של וידאל כבר נמצא במינכן על מנת לסגור עם באיירן את הפרטים האחרונים לפני החתימה, שצפויה להיות כבר ביום חמישי.

וידאל היה מועמד בקיץ הזה כמעט לכל קבוצת צמרת אפשרית באירופה, כולל ארסנל, ריאל מדריד, ליברפול, מנצ'סטר יונייטד ואחרות. אם יחתום, יהיה הרכש הרביעי של באיירן בקיץ אחרי דוגלאס קוסטה, סוון אולרייך ויושוע קימיש.

כזכור, וידאל שיחק כבר בבונדסליגה שהייתה התחנה הראשונה שלו באירופה אחרי שעזב את קולו-קולו. הצ'יליאני בן ה-28 שיחק במשך ארבע שנים בבאייר לברקוזן, בין 2007-2011. בקיץ 2011 ניסתה באיירן להחתימו, אך בסופו של דבר זה העדיף את יובנטוס. בשורות הגברת הזקנה הפך לאחד הקשרים הטובים בעולם, וסייע למועדון לזכות בארבע אליפויות רצופות ולהעפיל לגמר ליגת האלופות אשתקד.

ארתורו וידאל, שחקן יובנטוס. GettyImages
העברה מרתקת, אם תצא לפועל. וידאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully