וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבהרתי למכבי ת"א, תסגרו עם גראסהופרס ואיתנו יהיה לכם הכי קל"

15.7.2015 / 19:57

מוחמד עבד אלקאדר, סבו של מואנס דאבור, תומך בחזרתו לארץ אך מבהיר כי על האלופה לסכם בשלב ראשון את סכום ההעברה מול קבוצתו הנוכחית: "איך ניראה אם מואנס יסגור עם מכבי והשוויצרים לא ירצו למכור אותו?"

מואנס דאבור. יוסי ציפקיס
"הוא לא רק הנכד שלי, הוא כל עולמי". עבד אלקאדר ודאבור/יוסי ציפקיס

כבר זמן רב שמכבי תל אביב מנהלת מגעים עם מואנס דאבור. סוכנו אבי נמני מנהל את המשא ומתן, ועל פי כל הדיווחים לא נותרו פערים גדולים בין הצדדים. אלא שהיום מבקש סבו של דאבור, מוחמד עבד אלקאדר, להבהיר כמה דברים בנוגע לחזרה האפשרית של נכדו לצהוב. החשוב שבהם, מבחינתו,, הוא הרצון שלו לראות את מכבי סוגרת מול גראסהופרס בטרם מואנס עצמו יסגור את תנאיו.

"אני לא רוצה לסכם עם מכבי תל אביב ואז לראות שהמועדונים לא מגיעים לסיכום", הסביר עבד אלקאדר. "הדרך צריכה להיות כזו שמכבי קודם סוגרת מול השוויצרים ורק אז אנחנו. מכבי עדיין לא פנתה אליהם ולא סיכמה שום דבר. איך ניראה אם מואנס יסגור עם מכבי והשוויצרים לא ירצו למכור אותו?".

עבד אלקאדר שפך קצת אור על האפשרות שדאבור, שיצא לשוויץ כדי להגיע לליגות בכירות ביבשת, יגמור בסוף עם כרטיס חזרה לישראל, ולמועדון שממנו המריא לאירופה: "שיהיה ברור, מי שרוצה את מואנס בארץ זה אני. כל מי שכותב שמואנס רוצה הביתה כי הוא לא יכול להסתדר שם, לא יודע על מה הוא מדבר. מואנס מלך בגראסהופרס. אוהבים אותו שם כולם. יש לו חבורה של חברים שמקיפה אותו ואחיו שעובד כרופא בצרפת נמצא שעה וחצי נסיעה ממנו ברכב. אני הייתי אצלו בעונה שעברה וראיתי באיזה גן עדן הוא נמצא.

"אבל מואנס הוא לא רק הנכד שלי. הוא כל עולמי, ולכן בכל יום שאני לא רואה אותו פה בארץ, אני לא מרגיש טוב. זו הסיבה האמיתית שבגללה חשבנו שהוא יחזור. אבל שוב אני אומר, והבהרתי גם למכבי, תסגרו עם גראסהופרס ואחרי זה יהיה לכם הכי קל איתנו. מואנס מבקיע שם שערים במשחקי האימון האחרונים והם רוצים עליו הרבה כסף עכשיו. עדיף שמכבי תסכם איתם קודם. זה המסלול הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully