וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: יובל נעימי סיכם, יחליף את מאיר טפירו

15.7.2015 / 18:32

הגארד (29, 1.88 מ') קיבל אישור לעזוב את בני הרצליה לאחר הגעתו של מורן רוט, ויצטרף לכתומים שם יחליף את הרכז הוותיק: "שמח להצטרף למועדון ששואף להשתפר כל שנה"

one

בוידאו: משחקו האחרון של יובל נעימי בבני הרצליה

יובל נעימי מצטרף לעירוני נס ציונה. הגארד ששיחק בעונה שעברה בבני הרצליה יעזוב את הקבוצה מהשרון לאחר שלא השוותה את ההצעה שקיבל מהכתומים, ויחליף את מאיר טפירו אחרי שהחוזה ייחתם באופן סופי. בהרצליה שקלו במהלך הקיץ האם להשאיר את הגארד, וכשהחלו המגעים בין הקבוצה של מיקי גורקה למורן רוט, הוחלט בצוות המקצועי ובהנהלה של התכולים לאפשר לנעימי לעזוב.

"אני שמח להצטרף למועדון ששואף להשתפר כל שנה ולהגיע כמה שיותר גבוה ואני מאמין שעם שחקנים ישראלים נעשה עונה טובה", אמר נעימי לאחר החתימה. יניב מזרחי יו"ר עירוני נס ציונה, הוסיף: "יובל שחקן נבחרת ישראל ואחד השחקנים הבכירים בכדורסל הישראלי. התרשמנו מאוד מהרצון העז שלו לבוא אלינו ולהצליח . יש לו קרקע פורייה כאן בנס ציונה ואני בטוח שהוא יוביל אותנו להצלחות בעונה הקרובה".

נעימי (29, 1.88) גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים ואחרי ששימש כנער פוסטר בעונת הזכייה ביורוקאפ יצא לחצי עונה בראש העין מהלאומית. הפריצה שלו הגיעה בגבעת שמואל, תחת המנהל המקצועי של נס ציונה, עופר ברקוביץ', ואחרי שנתיים בקבוצה עבר לעונה מצוינת באליצור אשקלון. בעונת 2008/9 עבר להפועל ירושלים, ושיחק בקבוצה במשך ארבע עונות. בתחילת עונת 2012/13 הפתיע כשבחר לצאת לאירופה וחתם בטריומף מוסקבה בה שיחק עונה אחת, בסיומה חזר לישראל וחתם במכבי תל אביב. אחרי פחות מחצי עונה, בה לא קיבל הזדמנות עבר להפועל אילת. בקיץ עבר לתחנה נוספת כשהצטרף לבני הרצליה ורשם 12.8 נקודות, 5.4 אסיסטים ו-2.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הסגל של נס ציונה כולל כעת את נעימי, לצידו של יחזקאל סקוורר, טל דן, אור סולומון ומיטשל וואט שמחזיק באופציית יציאה תמורת פיצוי כספי. בנס ציונה יהיו מעוניינים להתחזק בשחקן גבוה ישראלי נוסף כדי להשלים את הסגל המקומי, כשהזרים שיחזקו את הקבוצה יהיו בעמדות בפנים, הפורוורד והגארד.

שחקן בני הרצליה, יובל נעימי. מגד גוזני
מחליף את טפירו. נעימי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully