וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו כהן: "הופתעתי מהחולשה של מכבי תל אביב, ציפיתי שהיא תהיה חזקה יותר"

15.7.2015 / 17:42

קפטן היברניאנס חגג את ה-1:2 ההיסטורי של קבוצתו והתייחס לגומלין: "המפתח - לשמור על שער נקי במחצית הראשונה. אם נעשה תיקו בתל אביב ונעפיל לסיבוב הבא, זה יהיה ההישג הכי גדול של היברניאנס מאז ומעולם"

אתר רשמי

"לא הופתעתי מהניצחון שלנו", כך אמר היום (רביעי) קפטן היברניאנס, אנדרו כהן, אחרי שהיה שותף אמש לאחד הניצחונות הגדולים בתולדות הקבוצה ממלטה שניצחה את מכבי תל אביב 1:2. כהן הוסיף: "אמרתי לפני המשחק שאנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה בבית. למדנו את היריבה היטב. ידענו מה היתרונות ונקודות התורפה שלה והערכתי שאם ניצמד לתכנית המשחק של המאמן שלנו, נוכל לנצח".

כהן יגיע עם היברניאנס לגומלין בישראל כבר ביום ראשון הקרוב. "המפתח מבחינתנו יהיה לשמור על שער נקי במחצית הראשונה. מכבי תל אביב תבוא מהדקה הראשונה ותתקוף בזעם, אבל אני מאוד מעודד מהחברים שלי כי הדבר הכי מרשים מבחינתי היה האופן בו התמודדנו עם היתרון שלה. בשנים אחרות היינו סופגים גם את השני אבל החברים גילו אופי, ידעו לשמור על השער ולהבקיע שני שערים שנבעו מטעויות של שחקני היריבה. הופתעתי מהחולשה של מכבי תל אביב. ציפיתי שהיא תהיה יותר חזקה ואני משוכנע שהיא טובה יותר מאיך שהיא נראתה אצלנו. אם נעשה תיקו בתל אביב ונעפיל לסיבוב הבא, זה יהיה ההישג הכי גדול של היברניאנס מאז ומעולם".

אנדרו כהן במדי נבחרת מלטה. AP
מאמין בקבוצתו. אנדרו כהן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully