וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פציעתו: סלים טועמה יפוצה ב-26 אלף שקל

חברת הביטוח "הכשרת היישוב" נדרשה לשלם לקשר שנפצע לפני שנתיים במדי הפועל תל אביב, אחרי שבית משפט השלום פסק כי הוא זה שיקבל את הפיצויים, ולא קבוצתו שדרשה את הסכום

סלים טועמה, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
תמה הסאגה. סלים טועמה/ברני ארדוב

סלים טועמה יקבל פיצוי מחברת הביטוח "הכשרת היישוב" בגובה 26 אלף שקל, כך קבע בית משפט השלום בתל אביב. הקשר יקבל את הפיצוי בעקבות פציעה שעבר בנובמבר 2013 כששיחק בהפועל תל אביב, מה שהותיר לו עשרה אחוזי נכות.

טועמה בוטח אז במסגרת פוליסה קבוצתית לתאונות אישיות בחברת הכשרת היישוב, כשמדובר בפוליסה קולקטיבית שבה מבטחים האדומים את שחקניהם. בעקבות פנייתו, הכירה הכשרת היישוב בתאונה ובאחוזי הנכות והסכימה לשלם לו את סכום הביטוח בסך 26 אלף שקל בתנאי שהפועל תל אביב תאשר זאת. לטענת בא כוחה של החברה, עו"ד אושרית יהושע-כהן צדק ממשרד עו"ד ד"ר אסף ורשה, על פי חוזה הביטוח בין הפועל תל אביב והחברה, דרושה הסכמתה של הקבוצה להעברת תגמולי הביטוח, וכי החברה חוששת להיתבע אם תעביר את התגמולים ללא הסכמת הקבוצה.

אלא שהפועל תל אביב סירבה שכספי הפיצוי יועברו לשחקן בטענה כי היא המבוטחת על פי הפוליסה ומכיוון שהשחקן חתם על הסכם שבגדרו המחה לקבוצה את זכותו לקבל תגמולי ביטוח. הפועל תל אביב טענה כי היא מבטחת את השחקנים ומשלמת את הפרמיות למקרה בו "קורה משהו מצער, אז הקבוצה לא תיפגע מכל הבחינות, פיננסית, מבחינת המותג ומבחינה מקצועית. זה ניהול סיכונים של הקבוצה".

אלא שההסכם שעליו חתם השחקן הפועל תל אביב מתנה את זה שהוויתור שלו על כספי הביטוח הוא בכך שהקבוצה תשלם לו את מה שמגיע לו. במהלך הדיון התברר כי הפועל תל אביב לא שילמה לטועמה את תגמולי הביטוח. בתביעה שהגיש טועמה לבית משפט השלום בתל אביב נגד קבוצתו לשעבר ונגד הכשרת היישוב טען טועמה כי הוא זה שצריך לקבל את הפיצוי ולא הפועל תל אביב.

הכשרת היישוב הסכימה לפצות את טועמה, אך טענה כי יש להתנות זאת בהסכמת הפועל תל אביב וכי יש להכניס את הפועל תל אביב כצד לתביעה. בית המשפט קיבל את עמדת באי כוחה של החברה, ובית המשפט פסק כי על פי ההסכם שעליו חתם טועמה, דווקא מגיעים לו כספי הביטוח.

פרט לסכום שתשלם הכשרת היישוב לטועמה, הפועל תל אביב נדרשה לשלם הוצאות משפט בגובה אלף שקל ושכר טרחה בסך 5,900 שקל. כמו כן, האדומים יידרשו לשלם לחברת הביטוח 3,540 שקל. את טועמה ייצגה עורכת הדין חנה גוטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully