וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני נוימן יעזור לבית"ר ירושלים בכדורסל: "רוצה להחזיר עטרה ליושנה"

15.7.2015 / 9:49

שחקן העבר של מועדון הכדורגל מהבירה יעזור לקבוצה שירדה העונה מהארצית לליגה א' לגייס ספונסרים: "מתגעגע לימי עמק המצלבה". היושב ראש גפן: "הוא מגיע כדי לעזור להביא את הקבוצה לליגת העל"

שחקן העבר של בית"ר ירושלים בכדורגל דני נוימן החליט להרתם ולעזור למועדון הכדורסל מהבירה. בפגישה שהתקיימה בביתו של נוימן ובה נכחו בין היתר יו"ר הקבוצה גבי גפן והמנהל המקצועי אסי טיכטל הודיע נוימן כי הוא יסייע לקבוצה לקבוצה בגיוס ספונסרים ונותני חסויות במטרה להחזיר את הקבוצה לליגת העל 40 שנה אחרי הופעתה האחרונה בליגה זו. כחלק מעזרתו לקבוצה יסייע נוימן גם בהבאת נותני חסות למחלקת הנוער של המועדון אשר גדלה ומתרחבת בכל שנה על מנת שייתנו מלגות לילדים מעוטי יכולת.

הכדורגלן לשעבר דני נוימן. קובי אליהו
"בית"רי שורשי ואמיתי". דני נוימן/קובי אליהו

"אני רוצה להחזיר עטרה ליושנה ומתגעגע לימי עמק המצלבה העליזים", אמר נוימן בהודעה לעיתונות של בית"ר ירושלים. "דני הוא בית"רי שורשי ואמיתי", אמר יושב ראש הקבוצה גבי גפן, "הוא אוהד של הבוצה עוד מהימים של עמק המצלבה. דני מגיע לקבוצה כדי לעזור להביא את הקבוצה לליגת העל.

בית"ר ירושלים קמה מחדש לפני שלוש שנים ואת שנתה הראשונה סיימה ללא הפסדים ועלתה לליגה א'. בעונה שלאחר מכן הגיעה למבחנים לעלייה לליגה הארצית, ובסופו של דבר עלתה לליגה השלישית לאחר שאחת מקבוצות הליגה ויתרה על זכותה להשתתף. למרות זאת, בית"ר לא הצליחה להרים סגל ראוי לליגה, וחזרה אחרי עונה אחת בלבד לליגה הרביעית, והיא תשחק בעונה הבאה בליגה א' דרום. בקבוצה מעריכים כי התרמות של אנשי עסקים יכולה לסייע לקבוצה להגיע לליגת העל בתוך שלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully