וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטס הפתיע: גארת' בייל תופקד כחלוץ, כריסטיאנו רונאלדו קשר

מאמן ריאל מדריד ממשיך לבצע ניסויים, ובאימון הבוקר הוא ניסה את הפורטוגלי כקשר שמאל, בעוד בייל פתח בחוד במערך 2-4-4. וגם: ההיערכות החדשה של הקבוצה לאפשרות שדה חאה לא יגיע

עריכת וידאו: מרום שפיצר

לא מעט סימני שאלה קיימים לגבי סיכויי ההצלחה של רפא בניטס בריאל מדריד, אבל בינתיים המאמן כבר בודק מערכים שונים כדי להתאים אותם לקבוצה שאותה הוא בונה. הבוקר (רביעי) ערכה הקבוצה אימון פתוח לתקשורת במלבורן סיטי. לאחר אימון כושר, יצאו השחקנים לדשא והתאמנו יחד במערך 2-4-4.

אחרי שביום שלישי תופקד גארת' בייל בצד שמאל במערך 1-3-2-4, כעת נראה שמאמן ריאל מדריד מנסה דברים אחרים, ובייל עצמו תופקד כחלוץ במערך של 2-4-4. כריסטיאנו רונאלדו, לעומתו, שיחק באגף שמאל. המשחקון עצמו, שבו שיתפו בייל ורונאלדו פעולה באותה קבוצה, הסתיים ב-1:1, כשקארים בנזמה, ששיחק בקבוצה היריבה, כבש את השער היתרון עם נגיחה כתוצאה מהגבהה של דניס צ'רישב, אך רונאלדו השווה בפנדל בבעיטה האחרונה במשחק.

כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל, ריאל מדריד. רויטרס
איך זה ייראה בתחילת הליגה? בייל ורונאלדו/רויטרס

ומה בנוגע לרכש? ריאל מדריד ממשיכה לעבוד באופן אינטנסיבי על צירופו של שוער יונייטד, דויד דה חאה, אך המשימה הפכה לקשה בעקבות הדרישות הכספיות הגבוהות של קבוצתו. למרות זאת, ב"מארקה" טוענים כי הבלאנקוס פועלים בסבלנות. בדיווח נטען כי יונייטד משוכנעת כי עם הזמן היא תוכל להוציא מריאל סכום של 40 מיליון יורו יחד עם העברה או השאלה של סרחיו ראמוס וקיילור נבאס. אלא שבריאל חושבים גם על אפשרות להמתין לקיץ הבא, אז יסיים השוער את חוזהו, ולצרף אותו ללא עלות.

בכל מקרה, כבר עכשיו הבלאנקוס מכינים אלטרנטיבה, גם אם היא לא נוצצת כמו השוער הספרדי. על פי כלי התקשורת בספרד, הבלאנקוס לוטשים עיניים לכיוונו של השוער הארגנטינאי סרחיו רומרו. השוער סיים את חוזהו בסמפדוריה בסוף השנה. מי שהביעה עניין בהחתמתו היא רומא שכבר הייתה קרובה להשלים את המהלך, אבל יצירת הקשר של ריאל מדריד טרפה את הקלפים מבחינתו של רומרו, שעשוי להצטרף לבירה הספרדית. כזכור, ריאל תכננה לצרף גם את קאסייה, שוערה של אספניול, אבל קבוצתו דורשת תמורתו ארבעה מיליון יורו, סכום שריאל מסרבת לשלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully