וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-AL ניצח באולסטאר, מייק טראוט שוב ה-MVP

שחקני האמריקן ליג גברו על שחקני הנשיונאל ליג, הפעם 3:6 והביתיות בוורלד סירייס תהיה שלהם. כוכב לוס אנג'לס איינג'לס פתח את המשחק עם ליד אוף הומראן

מייק טראוט לוס אנג'לס איינג'לס זוכה ב-MVP של משחק האולסטאר. Jeff Roberson, AP
ממשיך להיות מעל כולם. טראוט/AP, Jeff Roberson

כוכב לוס אנג'לס איינג'לס ומי שרבים מחשיבים כשחקן הטוב ביותר בליגה כיום, מייק טראוט, זכה הלילה (בין שלישי לרביעי) בפעם השנייה ברציפות בתואר ה-MVP של משחק האולסטאר, בו שחקני האמריקן ליג ניצחו 3:6 את שחקני הנשיונאל ליג והבטיחו לעצמם את יתרון הביתיות בוורלד סירייס בעוד כשלושה חודשים.

המשחק, שנערך בגרייט אמריקן בול פארק של סינסינטי, נפתח בסערה כאשר טראוט, הליד אוף של ה-AL, ירה להומראן כבר על הראש של זאק גריינקי, הפותח של ה-NL, שזרק שני אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים. זה היה הליד אוף הומראן הרביעי בתולדות האולסטאר.

באינינג השני, ג'וני פראלטה הצליחו להכניס את פול גולדשמיט ולרשום ריצת חובה גם לפותח של ה-AL, דאלאס קיוקל מיוסטון. אלא שבאינינג החמישי, מול קלייטון קרשאו, שחקני ה-AL העלו הילוך ועם סינגל של פרינס פילדר ודאבל של לורנזו קיין, עלו ל-1:3. אנדרו מקאצ'ן עוד צימק עם הומראן, אולם באינינג השביעי, דאבל של מני מצ'אדו וחבטת הקרבה של פילדר העלו ל-2:5 ובאינינג הבא, בריאן דוזייר ממינסוטה, שנכנס למשחק ברגע האחרון, חבט להומראן משלו. חבטת הקרבה של ברנדון קרופורד רק צימקה לקראת הסיום.

את הניצחון קצר דייויד פרייס, ההפסד הלך לקרשאו. מי שעוד בלט היה ג'ייקוב דה גרום, שעלה עבור ה-NL לאינינג השישי ונזקק לעשר הגשות בלבד על מנת לשרוף את שלושת החובטים מולם התייצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully