וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת מארק ואליינטה סוכמה עקרונית. מכבי חיפה: "יחתום בקרוב"

15.7.2015 / 15:14

הבלם צפוי לחתום ולהגיע ישירות למחנה האימונים, רוני לוי ישלים את הסגל עם שני זרים נוספים. באסיפה אמר לשחקנים: "יש הרבה דברים שצריך לשנות. אני לא רוצה לשמוע על איחורים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בצל ההכנות של הקבוצה במחנה האימונים, במכבי חיפה טוענים כי עסקת החתמתו של הבלם מארק ואליינטה סוכמה עקרונית, לאחר שהפרטים האחרונים נסגרו עם סוכנו דודו אוואט. אתמול (שלישי) המשיכו המגעים בין הצדדים, אבל מקורבים לעסקה לא היו בטוחים שהשחקן יגיע. אלא שבשעות האחרונות הושגה התקדמות משמעותית בעניין והבלם אישר כי הוא מוכן להגיע למחנה האימונים.

עוד קודם לכן, המאמן רוני לוי ביקש מהנהלת הקבוצה לעשות הכול כדי שואליינטה ינחת במחנה משום שהוא התרכז בחודש האחרון בעיקר באיתור בלם ולא בטוח שיוכל להחתים שחקן ברמה הזו. לוי מחפש גם קשר וחלוץ, אך עדיין לא נרשמה התקדמות משמעותית עם שחקן כזה.

אחרי שוויתרו על אופיר קריאף, אבי ריקן יהיה רלוונטי רק אם יחזור לישראל תמורת מחיר סימלי, אך כרגע דורשים עבורו כמיליון יורו. לאחרונה הוצע למועדון גם הקשר ההולנדי-יהודי דניאל דה רידר (31), שמשחק באגף אבל גם מתחת לחלוץ. לוי מתמקד כרגע בהבאת חלוץ זר.

שחקן ריאל ויאדוליד, מארק ואליינטה. GettyImages
סימן חיובי. ואליינטה/GettyImages

אתמול, עם ההגעה למחנה ולפני אימון הערב, לוי כינס את השחקנים ואמר להם: "עשינו הכנה טובה בארץ, אבל כאן צריך להרים הילוך ולעבוד גם על טקטיקה. אנחנו צריכים לעבוד על איכות במשחק שלנו ולשפר את הקצב. זה מחנה חשוב". לוי הוסיף ואמר: "יש הרבה דברים שצריך לשנות אותם, ואני כאן כדי לשנות אותם. מחר או מחרתיים נערוך שיחה ואגיד לכם מה אני דורש בדיוק מבחינת כדורגל, וגם בדברים מחוץ לכדורגל. אל תתעסקו בשטויות, אני לא רוצה לשמוע על איחורים. אם תעשו את הדברים בצורה נכונה, אתן לכם זמן גם לנקות את הראש. בהצלחה לכולם".

כאמור, מחנה האימונים יצא לדרך עם אימון ערב ראשון בעיירה ליאוגנג הנמצאת בין אינסברוק לזלצבורג. לוי ערך משחקון פנימי בו לא נטל חלק רק הקשר קובי מויאל שממשיך באימוני השיקום. הבלם הקמרוני ז'רום גיהואטה נטל חלק באימון, אבל במועדון טוענים כי מדובר בהשקעה עתידית, ולא בבלם שלוי היה רוצה לצרף העונה. הבלם (20, 1.83) רשם שתי הופעות בנבחרת הבוגרת של קמרון ושיחק בליגה הצרפתית השנייה. קבוצתו המקצוענית הראשונה הייתה טור, ובעונה האחרונה רשם 18 הופעות (מתוכן 14 בהרכב) במדי ולנסיין. כעת הוא שחקן חופשי. היום תערוך הקבוצה אימון כפול ותתמקד בהכנות לקראת המבחן הראשון שלה – ביום שבת מול לוקומוטיב טשקנט.

בנושא אחר: בחיפה אישרו את הידיעה אמש כי הקשר עטאא ג'אבר אמור לחתום על חוזה ארוך טווח לאחר שישוב המחנה. השחקן קיבל הצעה לשלוש שנים, בשכר משודרג. הבוקר ערכה הקבוצה אימון שממנו נעדר איסמעיל ריאן, שסבל מכאבי שיניים, אך טופל בקליניקה פרטית ושב לאימונים מלאים. החלוץ אלירן עטר נטש את אימון הבוקר עקב מתיחה במפשעה שנובעת מעומס וצפוי לשוב לאימונים מחר.

עדכון ראשון: 7:34

עוד באותו נושא

עטאא ג'אבר על סף סיכום לשלוש שנים במכבי חיפה

לכתבה המלאה
רוני לוי, מאמן מכבי חיפה, מחנה אימונים 2015/16. צילום: יורגן פישר. מכבי חיפה
רוני לוי, מאמן מכבי חיפה, מחנה אימונים 2015/16. צילום: יורגן פישר/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully