וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטאא ג'אבר על סף סיכום לשלוש שנים במכבי חיפה

14.7.2015 / 14:24

במועדון נפגשו עם השחקן שמסיים חוזה בתום העונה הבאה לפני היציאה למחנה, הבלם הקמרוני ז'רום גיהואטה הצטרף ויחל להיבחן. אוואט מנסה לתווך בין המועדון לוואליינטה, מקווים שיחתום

צילום ועריכה: קובי אליהו

הקשר עטאא ג'אבר על סף סיכום לשלוש שנים במכבי חיפה. הנהלת המועדון נפגשה עם הקשר לפני היציאה למחנה האימונים באוסטריה, והציעה חוזה חדש לקשר בן ה-20 שמסיים חוזה בתום העונה הבאה. ג'אבר נחשב לאחד השחקנים המוכשרים של מכבי חיפה, עליהם בונה רוני לוי לקראת העונה הקרובה, והבוקר (שלישי) הוא המריא עם הקבוצה למחנה האימונים. על פי ההערכות של אנשי מכבי חיפה, אחרי חזרת הקבוצה לארץ צפוי השחקן לחתום על חוזה חדש באמצעות נציגו, אבי נמני.

בעקבות פציעה בחודש מאי 2013, עטאא החמיץ את עונת 2013/14, עם חשש כבד של הרופאים לגבי עתידו בכדורגל, אבל בבדיקה ה-MRI התברר כי הקריירה שלו ניצלה בנס. הוא חזר לשחק לפני כשנה, שותף ב-13 משחקים ליגה, מהם עשרה בהרכב, לפני שהושאל לסכנין בפגרת החורף. הוא כבש שער אחד, הפך לאחד השחקנים הדומיננטיים בסכנין ורוני לוי החליט להחזירו לקבוצה.

חיפה נחתה הבוקר במינכן והיא בדרכה למחנה האימונים ללא הבלם מארק ואליינטה, עימו התגלעו פערים במשא ומתן. השחקן מחזיק במספר הצעות, מספרד ויוון. בחיפה טוענים כי ינסו למצות עמו עוד היום את המשא ומתן ומאמינים שיחתום, כשדודו אוואט מנסה להשיג פשרה בין הצדדים. כזכור, גם אופיר קריאף לא מגיע כרגע בשל העובדה שבמכבי חיפה לא מעוניינים להמשיך במשא ומתן מול אלי טביב. כזכור, בעלי בית"ר דרש לקבל 1.8 מיליון שקל תמורת השחקן, ובחיפה טוענים כי מדובר בסכומים גבוהים מדי עבור השחקן ומוכנה לשלם פחות ממחצית הסכום, מה גם שלא כולם במועדון בטוחים שהוא יוכל לשפר את הקבוצה.

עטאא ג'אבר שחקן מכבי חיפה עם שחר הירש. קובי אליהו
נשאר בירוק. ג'אבר/קובי אליהו

הבלם הקמרוני ז'רום גיהואטה הצטרף למחנה האימונים ויחל להיבחן. הבלם בן ה-20 הגיע כחלק ממדיניות המועדון לאתר שחקנים צעירים. גיהואטה, בלם בן 20 (1.83 מטר) רשם שתי הופעות בנבחרת הבוגרת של קמרון ושיחק בליגה הצרפתית השנייה. קבוצתו המקצוענית הראשונה הייתה טור, ובעונה האחרונה רשם 18 הופעות (מתוכן 14 בהרכב) במדי ולנסיין. כעת הוא שחקן חופשי.

חיפה הגישה הצעה לחלוץ פדריקו פיובקארי, אבל הפער בין הצדדים עדיין גדול.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ג'רום גוויהוטה. מכבי חיפה
ינסה להרשים. ז'רום גיהואטה/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully