וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מיה חליפה נוקמת בשחקן פוטבול, ריבאלדו ובנו חוגגים

שחקנית הפורנו המצליחה התעצבנה על דיוק וויליאמס והביכה אותו בטוויטר, האגדה הברזילאית ובנו הובילו את קבוצתם לניצחון וגם: הפיגוע האכזרי נגד דור מיכה, כריסטיאנו רונאלדו מככב באימון ריאל מדריד

רויטרס

21:11: כריסטיאנו רונאלדו מככב באימון ריאל מדריד

15:33: פיגוע הפייסבוק האכזרי נגד דור מיכה

אם לא מספיק ההפסד המביך להיברניאנס, דור מיכה ספג סוג של מכה נוספת. היום חשבון הפייסבוק של קשר מכבי תל אביב נפרץ, ובשמו פורסם סטטוס הזוי למדי, עם ציטוטים כמו: "החלטתי לעזוב את מכבי תל אביב", "יוקאנוביץ' הגיע שיכור לאימון" וכו'. גלגלו מעט למטה כדי לצפות בפוסט המלא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטטוס הפיקטיבי של דור מיכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האוהד הערמומי שהחליט לקחת חלק במשחק של וויגאן

12:00: לא משתלם להתחיל עם שחקניות פורנו

למיה חליפה, אחת משחקניות הפורנו המצליחות בארצות הברית, מעריצים רבים. חליפה, שנולדה בלבנון, זוכה לחיזורים רבים מגברים שרוצים לפגוש אותה, ולא רק מול מסך המחשב. אחד מהם הוא הסייפטי של באפלו בילס, דיוק וויליאמס, שהחליט לשלוח הודעות פרטיות לכליפה דרך הטוויטר. הוא ניסה פעם אחת, ניסה שוב ושוב, אך לא קיבל תשובה. וויליאמס לא ויתר ושלח עוד ועוד הצעות לכוכבת, שבסופו של דבר התעצבנה מכך, והחליטה לחשוף את ההודעות בפני עוקביה.

שחקנית הפורנו הלבנונית מיה חליפה. אינסטגרם, צילום מסך
נקמה בוויליאמס. מיה חליפה/צילום מסך, אינסטגרם

11:56: ג'ון אוגו מזמר לפני המשחק מול תון

11:47: שחקני ארסנל משתעשעים עם כדור בבריכה

11:30: קליפ נהדר מהאימון של ורדר ברמן

Volltreffer! #ServusWerder #Bartels #Werder #Bremen #svw #Trainingslager #Zillertal

A video posted by SV Werder Bremen (@werderbremen) on

11:15: הוא כבר לא יזכה בתואר "אב השנה"

11:00: ריבאלדו ובנו כובשים באותו משחק

מוגי מירים, מהליגה השנייה בברזיל, ניצחה אתמול 1:3 את מקאה, כשאת השערים לזכותה כבשו שני השחקנים ממשפחת פריירה - האב ריבאלדו בן ה-43 ובנו ריבאלדיניו בן ה-20. הקשר הברזילאי האגדי משמש כבעלים של מוגי מירים וגם כשחקן בקבוצה, בשורותיה משחק גם בנו. אגב, מדובר בשער הראשון של ריבאלדו מאז פברואר 2013.

10:49: קבוצה חדשה לפרדי אדו

מי שזכה בעבר לכינויים כמו "ילד הפלא" ו"פלא החדש", פרדי אדו האמריקאי, ממשיך להחליף קבוצות כמו גרביים. בגיל 26, הקשר ההתקפי חתם בקבוצה ה-13 בקריירה שלו - טמפה ביי ראודיס, המשחקת ב-NASL (הליגה השנייה בארצות הברית).

10:35: בארון דייויס ממשיך לככב

שחקן העבר, בארון דייויס, מנסה לפצוח בקריירה הוליוודית. דייויס רשם כמה הופעות אורח בסרטים ובסדרות, וכעת נחשף הפרויקט הבא שלו: רופא אשכים בסרט "ג'ו המלוכלך 2". יש סיכוי לאוסקר?

10:11: סל מדהים דרך הקיר

יוהאנס יוס, פאוור פורוורד של נבחרת העתודה של גרמניה, ביצע תכסיס מעניין מאוד במהלך אימון של הנבחרת שלו. יוס השליך את הכדור אל קיר האולם, הוא חזר אל הפרקט ונחת ישר בתוך הסל. החגיגות לאחר מכן היו שוות את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully