וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: טימופיי מוזגוב ייעדר בנבחרת רוסיה

סנטר קליבלנד, שעבר ניתוח בברכו לפני שבועיים, הודיע שלא יוכל להשתתף באליפות אירופה בקיץ. "אני אוהב מאוד את האווירה בנבחרת, אבל לצערי לא אוכל להשתתף בתחרות בקיץ הקרוב"

שחקן קליבלנד קאבלירס טימופיי מוזגוב. GettyImages
הרוסים ייאלצו להסתדר בלעדיו, ארז אדלשטיין לא יצטרך להתמודד מולו. מוזגוב/GettyImages

רוסיה תיאלץ להסתדר ביורובאסקט בקיץ הקרוב ללא השחקן הטוב ביותר בסגל שלה, טימופיי מוזגוב. הסנטר הענק של קליבלנד (2.16) ייעדר מהתחרות שתיערך בספטמבר הקרוב. מוזגוב עבר ניתוח בברכו ב-1 ביולי אחרי שסבל מפציעה במהלך סדרת הגמר של פלייאוף ה-NBA והוא זקוק לזמן התאוששות.

"ראשית, זו לא הייתה ההחלטה שלי אם לבוא או לא", אמר מוזגוב לספורט אקספרס, "הנסיבות גרמו להחלטה הזו. לא אוכל לעזור לנבחרת בגלל הפציעה בברך. רציתי מאוד להשתתף בטורניר, אבל אין לי זמן להתאושש. אני אוהב את האווירה בנבחרת ואני שמח להיות בסביבה, אבל לצערי יצטרכו להסתדר בלעדי ביורובאסקט".

כשמוזגוב בחוץ, מאמן רוסיה יבגני פשוטין יסתמך על פאבל קורבוקוב מצסק"א מוסקבה ורוסלן פטייב מחימקי מוסקבה. כזכור, רוסיה הוגרלה אל בית א' ביחד עם ישראל, בוסניה, פולין, פינלנד והמארחת צרפת.

* מילאנו צפויה להחתים בקרוב את מילאן מצ'באן, שיגיע אליה לאחר עונה בפרטיזן בלגרד. בנוסף, הודיעו האיטלקים על צירופו של גאני לוואל לעונה אחת. הסנטר הקפיצי שיחק בקבוצה לפני שתי עונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully