וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה מעוניינת לצרף את יהונתן שולדבראנד

14.7.2015 / 21:07

הפורוורד שקיבל הודעה מהפועל תל אביב כי הוא לא בתוכניות עשוי לעשות את הדרך לעין שרה, לאחר שבעונה שעברה היה קרוב מאוד להצטרף למועדון. ערן אסנטי צפוי להמשיך בקבוצה עונה נוספת

שחקן הפועל תל אביב יהונתן שולדבראנד מול שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. ברני ארדוב
יצפין לנהריה? שולדבראנד/ברני ארדוב

עירוני נהריה יצאה לדרך באופן רשמי לפני כעשרה ימים עם מינויו של אריק אלפסי למאמן הקבוצה, ובימים אלה עוסקים בקבוצה בבניית הסגל. המאמן יצא אתמול (שני) לליגת הקיץ בלאס וגאס שם ינסה לאתר שחקנים זרים לקבוצה, כשבמועדון יודעים שאם יצליחו למצוא מציאות כמו בעונה שעברה, יוכלו לרשום עוד עונה סבירה בליגת העל.

בינתיים בנהריה מנסים לצרף את הפורוורד יהונתן שולדבראנד, שקיבל הודעה שלשום מהפועל תל אביב שהוא לא בתוכניות לעונה הבאה. בשלב הזה קיים חוסר וודאות לגבי רצונו של הפורוורד השבדי להגיע לעין שרה, או בכלל לעזוב את הפועל תל אביב, אך בקבוצה מקווים כי אם יעזוב באמת את הדרייב אין, יגיע לקבוצה. חשוב להזכיר כי שולדבראנד היה במגעים מתקדמים בעונה שעברה עם נהריה, ולמעשה סיכם את התנאים הכספיים שלו בקבוצה, אך לבסוף הפועל תל אביב הגישה לו חוזה מפתה לשלוש עונות, עליו חתם. כעת, כשהוא מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, הודיעו בהפועל לשחקן כי הוא לא בתוכניות יותר.

מי שעשוי להמשיך לעונה נוספת בנהריה הוא הגארד-פורוורד ערן אסנטי, שאף שיתף פעולה עם המאמן החדש אלפסי בברק נתניה. אסנטי, שעלה עם הקבוצה לליגת העל ושימש העונה כקפטן המועדון, קלע 3.9 נקודות, הוסיף 2.5 ריבאונדים ומסר 1.5 אסיסטים בממוצע למשחק. כפי שפורסם בעבר, בנהריה בודקים אפשרות להחתים את הגארד נייט מילר, שגמר את העונה בתום הסיבוב הראשון אשתקד בעקבות פציעה בברך, אם יקבל אזרחות ישראלית. בשלב זה לא ברור האם המהלך ייצא לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully