וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו עד גיל 19: נבחרת הנערות של ישראל מתחילה מול שבדיה

שנתיים אחרי אליפות אירופה עד גיל 21, עוד טורניר של אופ"א נערך בישראל: השחקניות של גיא עזורי תחלנה את בלוד נגד יריבה עדיפה ומלכת השערים במוקדמות. במקביל: צרפת נגד דנמרק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין להן מה להפסיד. נבחרת הנערות/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנתיים אחרי אירוח אליפות אירופה עד גיל 21 לגברים, ייצא לדרך מחר (רביעי) טורניר אירופי נוסף: יורו 2015 לנערות עד גיל 19. ישראל המארחת, אותה מאמן גיא עזורי, מציגה את הנבחרת הצעירה מבין שמונה המדינות המשתתפות, עם ממוצע גילאים של 18 בלבד.

הבנות הישראליות תחלנה את הטורניר מחר בלוד (20:10) נגד שבדיה במסגרת בית א', בשבת תארחנה את צרפת בנתניה (20:15) וביום שלישי הבא תחזורנה ללוד למשחק מול דנמרק (19:40).

בבית ב' תשחקנה אנגליה, גרמניה, ספרד ונורבגיה, כאשר המשחקים יתקיימו באצטדיונים בראשון לציון, לוד ורמלה.

מכל בית תעפלנה שתי הראשונות לחצאי הגמר שייערכו ב-24 ביולי, והגמר יתקיים ביום שני, 27 ביולי, באצטדיון בנתניה.

גיא עזורי. קובי אליהו
בונה על הקהל. גיא עזורי/קובי אליהו

הבית הישראלי

בית א', כאמור, כולל גם את צרפת, שבדיה ודנמרק. הצרפתיות, שזכו בתואר לפני שנתיים (ושלוש פעמים בסך הכול), הן הפייבוריטיות לסיים בראש הבית אחרי שצלחו את המוקדמות ללא שערי חובה. רק נבחרת אחת בעבר הניפה את הגביע מבלי לספוג: אנגליה ב-2009. "יש תחושת גאווה גדולה בכדורגל הנשים בצרפת, ואנחנו רוצים לנצל את זה לטובתנו", אמר המאמן הצרפתי ז'יל איקם.

דנמרק, שתהיה יריבתה הראשונה של צרפת, בונה על סיגנה ברון בת ה-17, שהבקיעה בכל המשחקים בשלב העילית, כולל השער המכריע שהדיח את האלופה הולנד. "צרפת היא הפייבוריטית ואחריה שבדיה, אנחנו מגיעים כאנדרדוג", אמר המאמן סורן רנדה בולדט. לשבדיות, שחגגו זכייה בטורניר ב-2012, יש את סטינה בלקסטניוס, מלכת השערים בכל הזמנים במוקדמות עד גיל 19, עם 26 כיבושים, מתוכם 14 בקמפיין הנוכחי.

עם כל הכבוד למאמן הדני, האנדרדוג האמיתי בבית היא כמובן נבחרת ישראל, אותה מאמן גיא עזורי עם עוזרו ז'אן טלסניקוב. הנבחרת בנויה על בוגרות האקדמיה לבנות שהוקמה ב-2013, ובעונה האחרונה שיחקה כקבוצה בליגת העל לנשים וסיימה במקום החמישי בטבלה. עזורי אמר: "יש לנערות הללו המון אנרגיה, אני מאוד מקווה שהיא תתנקז למקומות הטובים ושההתרגשות הזו לא תהיה התרגשות שלילית, אלא להיפך - שתביא עוצמות ביחד עם הקהל הגדול שאני מצפה שיגיע וידחוף את הבנות להציג את היכולת הכי טובה שהן יכולות להביא".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סטינה בלקסטניוס שחקנית נבחרת הנערות של שבדיה (משמאל). GettyImages
המפציצה השבדית. סטינה בלקסטניוס/GettyImages

סגל נבחרת הנערות של ישראל

שוערות: פורטונה רובין, חנה בושרי.

הגנה: שי פרל, נועם קדם, קרן גור, אלינה מטקלוב, שיינה לוי.

קישור: שרית ויינסטוק, סאמר סופר, שחר נקב, ג'ינה עידה, לורן גוטמן, מאיה חיטמן, מריאן עוואד.

התקפה: אנה מנביץ', עדן אביטל, אופל סופר, דליה דכוור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully