וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע: "מרגש לשחק בישראל אחרי שלוש שנים". רן: "מכוונים גבוה"

נבחרת הדייויס של ישראל ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול סלובניה בשישי. הקפטן: "השחקנים נמצאים בכושר טוב". ויינטרוב: "נצטרך להיעזר בדחיפת הקהל"

ניב אהרונסון

נבחרת הדייויס של ישראל תחל את סדרת המפגשים מול נבחרת סלובניה בשישי הקרוב, לקרב הישרדות בבית מספר אחת האירופי-אפריקאי. רגע לפני, ערכה הנבחרת את מסיבת העיתונאים המסורתית, עם הקפטן אייל רן ושחקני הסגל.

"השחקנים נמצאים בכושר טוב", אמר הקפטן אייל רן. "השחקנים הצעירים שלנו הולכים ומשתפרים, ואם נישאר בדרגים הגבוהים הם יעזרו לנו יותר. כשאנחנו משחקים בארץ מול הקהל הביתי אנחנו מכוונים גבוה".

"גרגה זמליה שחקן טוב", התייחס דודי סלע למחבט הבכיר של סלובניה. "בדייויס אי אפשר לדעת מה יהיה. צריך לתת 100 אחוז. אני מגיע בכושר טוב ומקווה להביא נקודה כבר ביום הראשון. מרגש לחזור לארץ אחרי שלוש שנים שלא שיחקנו פה. אם נביא ניצחון זה בכלל יהיה הכי מתוק שיש".

אמיר ויינטרוב הוסיף: "היו לי תוצאות לא רעות בתקופה האחרונה למרות שלא שיחקתי מול שחקנים כמו זמיה. אני מרגיש שהגוף שלי בסדר ומאמין שעם הדחיפה של הקהל יהיה אפשר להשיג ניצחון". גם בר בוצר הצעיר דיבר: "לשחק בארץ שונה לגמרי מאשר לשחק בחוץ. אני מתרגש מאוד. כל חמשת השחקנים שלנו נראים טוב".

קפטן נבחרת הדייויס של ישראל, אייל רן. ניב אהרונסון
בטוח בשחקניו. אייל רן/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully