וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: חיקה את ווסטברוק, וקיבל ממנו מחמאות

צעיר אמריקאי מבצע שלל חיקויים של כוכבי NBA, כולל ווסטברוק, לברון ודרק רוז, הפעם הוא זכה לתהילה ושבחים. וגם: טיי לוסון שוב נתפס, האשמות נגד פאפיס סיסה: "הכניס אותי להיריון כשהייתי בת 13". מרקו וראטי עושה דה נירו

רויטרס

18:00: ההרגל המגונה של טיי לוסון

טיי לוסון מחפש קבוצה חדשה, אבל שומר על ההרגלים הישנים. באתר הרכילות TMZ מדווחים כי הגארד התזזיתי נעצר על ידי המשטרה בלוס אנג'לס בשעת לילה מאוחרת בחשד לנהיגה בשכרות. זו הפעם השנייה שלוסון נעצר בנסיבות דומות השנה והפעם השלישית בחייו. אוהדי דנבר לא היו מאוד מרוצים מהעניין, ורבים מהם דרשו להנאגטס לשלוח את אותו לטיפול פסיכולוגי

טיי לוסון, דנבר נאגטס. AP
בפעם השלישית. לוסון/AP

17:00: מרקו וראטי בתפקיד רוברט דה נירו

קשר פריס סן ז'רמן ונבחרת איטליה הפגין את כישורי המשחק שלו בפרומו לקידום המסע של אלופת צרפת בארה"ב, כולל הציטוט המפורסם של דה נירו מהסרט "נהג מונית".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

לוחם ה-MMA הגדול בכל הזמנים, אנדרסון סילבה, בביקור אצל הדודג'רס

12:14: הרכש החדש עם שער מרשים במיוחד

מרסל אנדג'נג חזר הקיץ לפאדרבורן, והלהיב את קבוצתו החדשה-ישנה עם השער המדהים הזה במשחק ההכנה מול בולטון (1:4).

12:01: קרב חוליגנים בסראייבו

18 בני אדם נפצעו בהתנגשויות אלימות בסראייבו בין אוהדים של פ.ק סראייבו לכאלו של לך פוזנאן. שתי הקבוצות תפגשנה הערב למשחק במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. המשטרה הבוסנית מסרה שהקטטות התפתחו לאורך כמה שעות במוקדים שונים ובתי עסק בעיר הבירה ניזוקו.

10:00: דמיאן לילארד הוציא עוד סינגל

כוכב הבלייזרס דמיאן לילארד, שבמקביל לקריירת ה-NBA מנסה לפתח גם קריירת "שירה", הוציא שיר נוסף, שבו הוא מתגאה בקריירה שלו, בין השאר:
"חיי השלימו מעגל קסמים,
אחרי שבשכונה הייתי נוהג להתקוטט,
והיום אני באותה ליגה,
עם סטפן קרי וראסל ווסטברוק".

9:00: ראסל ווסטברוק משבח את החקיין שלו

אנחנו לא יודעים את שמו, רק את שמו באינסטגרם (@bdotadot5), ועדיין, הבחור אליל. הפעם הוא נתן חיקוי מופלא לראסל ווסטברוק, ואפילו כוכב הת'אנדר לא יכול היה להישאר אדיש וצייץ בחזרה מחמאות לבחור הצעיר: "LOL, חה חה חה". אחרי התגובה של ווסטברוק החקיין המהולל זכה לאייטמים בשלל אתרים בארה"ב ולעשרות אלפי שיתופים ברשתות החברתיות.

החיקוי שלו לווסטברוק

התגובה של ווסטברוק

שלל חיקויים נוספים של הכישרון, כולל לברון

וזה דרק רוז

8:00: פאפיס סיסה מכה שנית. או שלישית

"סאן" מדווח היום בעמוד השער שלו סיפור מזעזע על פאפיס סיסה, ומדווח כי לחלוץ ניוקאסל יש שתי נשים, שלוש חברות, ומואשם שהכניס את אחת מהן להיריון כשהייתה בת 13. בכתבה, שכותרת "סיסה הביגמיסט הכניס אותי להיריון כשהייתי בת 13", נכתב כי באותה העת הכדורגלן היה בן 16, ושהזוג זייף את מסמכי הלידה של בנם על מנת להסתיר את העובדה שהאמא הייתה בת 13 כשהרתה. "לא ידעתי שאני בהיריון עד שילדתי", סיפרה.

כזכור, בחודש שעבר בת זוגו חשפה שהכדורגלן אמר שהוא נוסע לחופשה של חודש במולדתו, ושלושה ימים לאחר מכן גילתה שהוא התחתן עם אישה אחרת בפריס. מאחר שלא התגרש ממנה, הוא למעשה נשוי לשתי נשים. הייתה זו רייצ'ל גרהאם בת ה-24, מלכת היופי של העיר ניוקאסל, שסיפרה על סיסה, מוסלמי אדוק שמתפלל חמש פעמים ביום, כי במקרה גילתה שהוא נשא לאישה את הכדורעפנית הסנגלית דיאלו אווה בת ה-29. כעת חושף "סאן" כי בנוסף לאלה, יש לו עוד שלוש חברות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

7:50: מה שהצעירים בימינו עושים עם טרמפולינה

אין הרבה מה להגיד, מלבד לצפות בסרטון של הנער הפעלתן הזה, שמראה מה אפשר לעשות עם טרמפולינה אחת, שני כדורים ומי יודע כמה מצלמות (ואולי גם כמה עיבודי מחשב...).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully