וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו עוזב את נבחרת רוסיה, יקבל פיצוי בגובה 15 מיליון יורו

חוזהו של המאמן האיטלקי הותר שלוש שנים לפני סיומו והוא יקבל פיצוי גדול מימדים. ב-10 המשחקים הרשמיים האחרונים רוסיה השיגה רק שני ניצחונות, אחד על ליכטנשטיין והשני טכני

מאמן נבחרת רוסיה, פאביו קאפלו. AP
סוף עגום. קאפלו/AP

פאביו קאפלו עוזב את נבחרת רוסיה ועל פי דיווחים, יקבל פיצויי פיטורים בגובה של כ-15 מיליון יורו. מעמדו של האיטלקי בן ה-69 התערער מאוד אחרי שרוסיה הפסידה לאוסטריה 1:0 בבית במוקדמות יורו 2016 לפני כחודש - המשך ישיר לקמפיין מאוד מאכזב. הוא החזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות ובתקופה האחרונה ניהל מגעים מול ההתאחדות הרוסית על התרת חוזהו. כעת הצדדים הגיעו לסיכום והמאמן הוותיק כאמור יקבל פיצוי לא שגרתי.

קאפלו היה אחד ממאמני הנבחרות המרוויחים בעולם, אבל זה לא הפך את הנבחרת שלו לטובה יותר. רוסיה ניצחה בשניים מתוך 10 המשחקים הרשמיים האחרונים שלה: אחד נגד ליכטנשטיין החלשה והשני ניצחון טכני על מונטנגרו. אחרי שהרוסים לא הצליחו להעפיל לשמינית גמר המונדיאל בקיץ האחרון, נשמעו קולות רמים - אפילו בפרלמנט הרוסי - שדורשים את סיום עבודתו של האיטלקי. אבל קאפלו נשאר, עד היום.

רוסיה מדורגת במקום השלישי בבית ז' של מוקדמות יורו 2016, 8 נקודות מתחת לאוסטריה ו-4 מתחת לשבדיה, כשבקופה נותרו 12 נקודות. המשימה הראשונה של המאמן הבא תהיה להעלות את הנבחרת לטורניר בצרפת (מקום שלישי שווה כרטיס לפלייאוף), אבל כמובן שההתאחדות הרוסית תחפש מישהו שגם יוביל אותה במונדיאל הביתי בעוד שלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully