וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם השנה: גידול במספר הקבוצות והליגות באיגוד הכדורסל

האיגוד ימשיך להיות בעל מספר הקבוצות הגבוה ביותר בישראל לאחר ש-2,232 קבוצות נרשמו עד לתום מועד הרישום: "הכדורסל היה ונשאר ענף הייצוג הקבוצתי מספר 1 של ישראל"

איגוד הכדורסל הודיע הבוקר (שלישי) כי גם השנה חל גידול במספר הקבוצות והליגות השונות לקראת עונת 2015/16. אתמול היה המועד האחרון לרישום קבוצות בליגות השונות באיגוד הכדורסל והאיגוד ממשיך להיות הגדול ביותר במספר הקבוצות והליגות ולקראת העונה שבפתח נרשמו 2,232 קבוצות, גידול של 13 אחוזים מהשנה שעברה אז נרשמו 1,976 קבוצות. הגידול הוא בעיקר בליגות הילדים והילדות. לשם השוואה בשנה שעברה נרשמו 78 קבוצות ילדות והשנה 102, בשנה שעברה נרשמו 57 קבוצות קט-סל בנות והשנה המספר גדול ל-74. כעת יחלו המועדונים והקבוצות ברישום שחקניות ושחקנים והערכה היא שמספרים יגיע לכ-35,000, לעומת כ-31,500 בשנה שעברה.

עמירם הלוי יושב ראש איגוד הכדורסל. קובי אליהו
"אין לנו ספק שהמספרים ימשיכו לגדול משנה לשנה". עמירם הלוי/קובי אליהו

הגידול מורגש בכל המגזרים, הן במועדונים הגדולים שמגדילים מדי שנה את מספר הקבוצות שלהן והן במועדונים קטנים וחדשים. רק השנה נרשמו מספר לא קטן של מועדונים חדשים באיגוד בהם מכבי שדות נגב ואליצור חוף אשקלון, אזורים שבשנה שעברה היו במרכזו של מבצע צוק איתן, מספר מועדונים לא קטן במגזר בהם הפועל תל-שבע, מכבי כפר קרע, מכבי טורען, הפועל דיר חנא ועוד. כמו כן נרשמו מספר מועדונים באזורים פריפריאליים כמו הפועל נס הרים, מכבי קרית ים ואחרים.

"אנו מרוצים מאוד מהמשך הגידול במספר המועדונים, הקבוצות, השחקנים והשחקניות בכל הגילאים ובכל המגזרים", נכתב בהודעת איגוד הכדורסל, "האיגוד ימשיך לעשות הכל כדי לשרת את כל העוסקים בכדורסל במדינת ישראל בצורה הטובה ביותר. איגוד הכדורסל הוא האיגוד הגדול ביותר במדינת ישראל במספר הקבוצות והליגות, מספר הנשים והשחקניות הצעירות העוסקות במשחק ואין לנו ספק שהמספרים ימשיכו לגדול משנה לשנה גם בזכות עבודת השטח שנעשית באיגוד מול הקבוצות והמועדונים. הכדורסל היה ונשאר ענף הייצוג הקבוצתי מספר 1 של ישראל ואין ספק שהגידול בבסיס הפירמידה יתרום בעתיד לשיפור ההישגים ברמות הגבוהות ביותר של הכדורסל האירופי והעולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully