וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: מאיר טפירו צפוי לעזוב

14.7.2015 / 10:05

הרכז בן ה-40 נפגש עם הנהלת הקבוצה ולא אהב לשמוע כי צפוי לחול פיחות במעמדו. ב-26 משחקים בעונה שעברה רשם ממוצע של 8 נקודות, 5.2 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים. יובל נעימי המועמד המוביל להחליפו

one

אחרי שנתיים במדים הכתומים, מאיר טפירו מתרחק מעונה שלישית בעירוני נס ציונה. הרכז הוותיק נפגש אתמול (שני) עם ראשי המועדון ושמע מהם כי יחול פיחות במעמדו לקראת העונה הבאה, דבר שבשלב זה ימנע ממנו להמשיך בקבוצה לעונה נוספת. המועמד המוביל להחליף את טפירו בנס ציונה הוא יובל נעימי, שעליו מחזיקה בני הרצליה אופציה עד ה-31 ליולי, אך ייתכן מאוד שתוותר עליו. מורן רוט היה בשיחות מתקדמות עם הקבוצה עד לשבוע שעבר, אך בשלב הזה נראה כי לא יצטרף. טפירו עצמו, ששהה עד לאחרונה בחופשה בארצות הברית, צפוי לחפש קבוצה חדשה בגיל 40.

גארד עירוני נס ציונה מאיר טפירו. ניב אהרונסון
דרק חדשה? טפירו/ניב אהרונסון

טפירו (40, 1.92), הקלע ה-13 בהיסטוריה של הכדורסל הישראלי עם 5,309 נקודות, רשם עד כה 22 עונות כשחקן פעיל, 21 מתוכן בליגת העל ועונה נוספת בנאנסי הצרפתית. הקבוצה הראשונה שנתנה לו את הצ'אנס בליגה הבכירה הייתה הפועל תל אביב, ולאחר מכן המשיך להפועל אילת, מכבי חיפה, הפועל ירושלים בשלוש קדנציות שונות, בני השרון בשתי קדנציות, מכבי ראשון לציון, מכבי אשדוד והחל מעונת 2013/14 נס ציונה. את העונה הנוכחית פתח עם פציעה, ממנה חזר ורשם ב-26 משחקים 8 נקודות, 5.2 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הכתומים כבר החתימו גארד העונה, יחזקאל סקוורר מהפועל תל אביב, שצפוי לקבל דקות רבות בעמדה זו. טל דן האריך חוזה, ואילו אור סולומון ומיטשל וואט מחזיקים בחוזה מהעונה שעברה. סולומון שלא היה מרוצה מדקות המשחק שלו בעונה שעברה, שוקל לעזוב את המועדון, כשמספר קבוצות ברומניה הביעו בו עניין, אך בשלב זה נראה כי יישאר. וואט, שמחזיק באופציית יציאה תמורת פיצוי כספי, שייך לסגל ליגת הקיץ של טורונטו, אך לא מקבל דקות עד כה. בנס ציונה ינסו לצרף גבוה ישראלי נוסף לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully