וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין גבול ליצירתיות. העובדות שהוצגו יופרכו בקלות"

14.7.2015 / 18:45

מכבי תל אביב הגיבה לדברים שפורסמו על ידי מקורביו של רייכרט: "ממתינים שיחזור לאימונים. מכבי תל אביב לא תתן לאף אחד לפגוע בשמה הטוב". יועץ התקשורת של הקשר: "הוא יחזיר את מענקי האליפות"

קובי אליהו

בן רייכרט מתכונן להמשך המאבק במכבי תל אביב, והבוקר (שלישי) הוא הודיע על מינויו של עו"ד עידו מינקובסקי ליועץ התקשורת שלו לשבועות הקרובים. שבועיים חלפו מאז שרייכרט החרים את אימוני מכבי תל אביב, ולא הצטרף למחנה האימון של הקבוצה באוסטריה, והוא נותר נחוש לעזוב את הצהובים במטרה להצטרף להפועל תל אביב.

"בשבועות האחרונים נמצא רייכרט בסערה אישית ותקשורתית", כתב מינקובסקי בהודעה שפרסם. "על רקע רצונו לעזוב את מכבי תל אביב עקב שרשרת אירועים שגרמה לפגיעה ממשית בשחקן ולחשש ברור ומיידי לבטחונו האישי. בעקבות אירועים אלה וההליך המשפטי הצפוי, נעניתי לבקשת המשפחה ללוות את בן כיועץ התקשורת מטעמו בשבועות הקרובים עד שיימצא הפתרון הראוי לשני הצדדים".

עוד נמסר מנציגיו: "הוא נחוש להמתין מחוץ למגרש כמה שיידרש, גם אם זה יום, גם אם יומיים, גם אם חודשיים וגם אם יותר. הוא לא ישחק במכבי תל אביב. אנחנו שוקלים ברצינות לפנות לפיפ"א אם קונצרט הספינים והתיזוזים של מכבי תל אביב יימשך. אנחנו בטוחים שהם ישמחו להתעדכן על התקרית המבישה בקפריסין".

שחקן הפועל תל אביב, בן רייכרט. ברני ארדוב
מתכונן לקרב. בן רייכרט/ברני ארדוב

מכבי תל אביב הגיבה לדברים: "יש דרך להתנהלות בין שחקן למועדון. יש הסכם, יש כללים, יש חוק ויש מוסר. לצערנו כל אלה מופרים ברגל גסה והאשמות מופרכות. כך, גם הפעם תוך נסיון כושל להציג באופן ביזארי תשלום בונוס, כפעולה לא ראויה. הכדורגל מלא בדוגמאות הפוכות של שחקנים שלא קיבלו תמורה אך כנראה שהפעם אין גבול ליצירתיות".

עוד נמסר מהקבוצה: "כל מה שמכבי תל אביב עשתה עד היום בעניין הוא לבקש מהשחקן לחזור להתאמן ולפחות לבוא לדבר. אנו בשבוע השלישי מאז מחרים השחקן את הקבוצה באופן חד צדדי וללא כל סיבה מוצדקת, תוך שמקורביו ומייצגיו השונים פועלים להכפשת המועדון. מכבי תל אביב עדיין ממתינה לשובו של השחקן לאימונים ולקיום החוזה על ידו. לגופו של עניין, העובדות לא נכונות והן יופרכו בקלות. מכבי תל אביב פועלת בהתאם לדין והיא תימנע ככל שביכולתה מקיום הדיון בתקשורת. עם זאת, היא לא תתן לאף אחד לפגוע בשמה הטוב".

כזכור, רייכרט כבר שכר את שירותיו של עו"ד יוסי שפרלינג שמכין תביעת בוררות נגד מכבי תל אביב, שאמורה להיות מוגשת בימים הקרובים, בה יבקש מבורר להורות על מכירותו וקביעת תג מחיר הגיוני עבורו. הצהובים מצידם מבינים שאין דרך להחזירו לסגל, אך דורשים להחליט בעצמם על עתידו ללא התערבות משפטית.

בהמשך להכנות לבוררות פירסם הבוקר עו"ד שפרלינג מכתב בו נאמר: "תמוהה בעיניי מאוד העובדה שבשעה שעד היום לא העברתם למרשי מאות אלפי שקלים המגיעים לו בגין רכישת כרטיס השחקן שלו, (וזאת בשל היותו חייל בשירות סדיר), 'הזדרזתם' פתאום להעביר לו, ועוד בניגוד לחוקי הצבא, את מענק האליפות (בגובה 55,387 שקל). בנסיבות אלה הורני מרשי להשיב לכם את הסכום שהעברתם לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully