וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו וכספי יצאו למחנה, לחיצת יד "מוזרה" בין קארל לקאזינס

על רקע המתיחות בקינגס בין המאמן לסנטר, הקבוצה ושחקניה החדשים מקווים לעונה מוצלחת. כספי טרם חתם, רונדו: "השמיים הם הגבול". קארל על קאזינס: "מאמין שנצליח לעבוד יחד"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

סקרמנטו הודיעה הלילה (שלישי) באופן רשמי על החתמתם של שלושה שחקנים חופשיים: הגארד רייג'ון רונדו, הפורוורד מרקו בלינלי והסנטר קוסטה קופוס. עומרי כספי וקרון באטלר, עוד שני שחקנים חופשיים שסיכמו בקבוצה, טרם חתמו רשמית על חוזיהם, מאחר שסקרמנטו מחכה לבדוק על אפשרויות נוספות לצירוף שחקנים ומחכה עם החוזים האחרונים לפני שהיא סוגרת את תקרת השכר. כספי כמובן יצא הלילה עם חבריו, שהמריאו להתאמן בלאס וגאס. סקרמנטו עשויה לסכם עם לוק מבאה א מוטה (28, 2.03), אחרי שאנדראה ברניאני העדיף לעבור לברוקלין. כמו כן, גם שחקנה הוותיק של סן אנטוניו מט בונר (35, 208) מעורר עניין בקינגס, על פי הדיווחים האחרונים ב-ESPN.

סקרמנטו ממשיכה קיץ סוער ומעניין, שמעלה הרבה תקוות, ולא מעט שאלות. הרכש ללא ספק מעודד, אבל עדיין ישנן תהיות כיצד כל העסק יתחבר, כשעיקר סימני השאלה הם סביב היחסים בין המאמן ג'ורג' קארל לבין הסנטר דמרקוס קאזינס. הלילה בארה"ב התייחסו לא מעט ללחיצת היד "המוזרה" בין השניים, כשקאזינס הרכין ראש מול קארל, ולאחר מכן התרומם לעברו ומיד הביט לצד שני.

כזכור, במהלך הקיץ דווח לא פעם שקארל רוצה לשחרר את קאזינס ולעשות עליו טרייד, אבל הבעלים טהג'נרל מנג'ר ולאדה דיבאץ' לא הסכימו. "קאז ואני צריכים לעבוד ביחד כדי לחזור להיות ביחד, ואני מאמין שנעשה את זה", אמר מאמן סקרמנטו, "כל השחקנים שלנו רעבים לנצח, וקאז הוא השחקן הכי טוב שלנו, הילד הכי מוכשר שלנו, ואנחנו צריכים שהוא ירגיש שיש מחויבות הדדית, מכל הצדדים - מאיתנו אליו, ממנו אלינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

על לחיצת היד אמר קארל: "פשוט אמרתי לו שלום, לא חושב שצריך להתעכב על זה. זה שני אנשים שמתוסכלים מאוד מלהפסיד, שני אנשים עקשנים, שאוהבים להתחרות ולנצח. לפעמים זה לא עובד על ההתחלה, אבל צריך לקחת את הזמן כדי לתת לזה לעבוד. אני בטוח שזה יעבוד".

מנגד, רייג'ון רונדו הביע אופטימיות גדולה על העונה הבאה של הקינגס, ואמר שלא היסס לחתום בקבוצה. "השמיים הם הגבול", אמר רונדו, שחולם על פלייאוף, "אני מתרגש שכולם מפקפקים בנו. לאורך כל החיים שלי אתגרו אותי, הרבה אנשים לא האמינו שאוכל להגיע ל-NBA. החיים מלאים באתגרים, והתמודדתי עם לא מעט כאלה בשנה האחרונה".

גם קרון באטלר, שכבר זכה באליפות עם דאלאס ב-2011 ונחשב לוותיק ומנוסה, אמר שקיבל לא מעט הצעות, אבל סקרמנטו נראתה לו האופציה המעניינת ביותר. "זו הזדמנות נהדרת עבורי", אמר, "בשלב הזה של הקריירה שלי, אני יציב ולא מחפש רק כסף, אלא לשחק כדורסל טוב ולהרגיש רצוי ומוערך, ואת זה הרגשתי בסקרמנטו".

צפו בשחקני סקרמנטו, כולל עומרי כספי, בדרכם החדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully