וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוד פרייז'ר זכה בהומראן דרבי

כוכב סינסינטי רדס חגג לעיני הקהל הביתי עם 14:15 דרמטי בגמר על הכוכב הצעיר של לוס אנג'לס דודג'רס, ג'וק פידרסן. פרייז'ר הוא השני אי פעם שזוכה בתחרות המקדימה את האולסטאר באצטדיון הביתי שלו

טוד פרייז'ר סינסינטי רדס זוכה בהומראן דרבי. John Minchillo, AP
רגע של תהילה. פרייז'ר/AP, John Minchillo

ההומראן דרבי לשנת 2015 נערך הלילה (בין שני לשלישי), לילה אחד לפני משחק האולסטאר ובפעם השנייה בלבד בהיסטוריה, היה זה שחקן ביתי שחגג לעיני הקהל שלו, לאחר שטוד פרייז'ר גבר בגמר הדרמטי על כוכב הדודג'רס היהודי, ג'וק פידרסן ולקח את התואר לשמחתם של באי ה"גרייט אמריקן בול פארק" בסינסי.

פרייז'ר, שדורג על פי סכנויות ההימורים רק במקום הרביעי, בצוותא עם כריס בריאנט, אחרי פרינס פילדר, אלברט פוחולס ופידרסן ולפני אנתוני ריזו, ג'וש דונלדסון ומני מצ'אדו, היה במקום השני מבחינת דירוג התחרות, כאשר רק פוחולס ניצב לפניו. לראשונה בתחרות, נכנס גם שעון והחובטים היו חייבים להזדרז.

בסיבוב הראשון, דונלדסון גבר 8:9 על ריזו, פרייז'ר, עם אחיו שמגיש לו, ניצח בהארכה 13:14 מותח את פילדר, פידרסן ניצח 12:13 את מצ'אדו ואילו פוחולס גבר 9:10 ברגע האחרון על בריאנט. בחצי הגמר, פרייז'ר רשם 9:10 על דונלדסון ואילו פידרסן השיג 11:12 מול פוחולס. בגמר, פידרסן ירה 14 כדורים רק כדי לראות את פרייז'ר מפציץ 15 ולוקח את התואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully