וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: נחתם הסכם שיתוף הפעולה החדש עם דורון הרציקוביץ'

13.7.2015 / 23:10

הבעלים ימשיך לשמש בתפקידו בשלוש השנים הקרובות לאחר סיום המשא ומתן הארוך מול העירייה. בקבוצה מחכים לתשובה מאלישי כדיר, כשגם פאלמר ואסברי עשויים להמשיך עונה נוספת

אבנר קופל עם דורון הרציקוביץ'. קובי אליהו
ממשיך. דורון הרציקוביץ'/קובי אליהו

אחרי מספר ימים שבהם התנהלו מגעים אחרונים לסיום המשא ומתן, נחתם היום (שני) הסכם המשך שיתוף הפעולה בין עיריית אילת לדורון הרציקוביץ', שימשיך לשמש כבעלי הפועל אילת, סגנית האלופה, בשלוש השנים הקרובות. עם סיום הקיץ הייתה אי ודאות גדולה לגבי המשך דרכו של הרציקוביץ', כשלפני שבועיים העריכו אנשי אילת כי הסיכויים שימשיך הם לא גבוהים, אך בשבוע שעבר חלה תפנית בקשר, והבעלים קיבל החלטה להמשיך. התקציב של הקבוצה, שהיה השלישי בגובהו בליגה בעונה שעברה, ימשיך להיות גבוה, והיושב ראש מוטי אמסלם ימשיך בתפקידו.

מיד לאחר החתימה עם הרציקוביץ', הודיעו באילת כי המאמן אריק שיבק, שמחזיק בחוזה מהעונה שעברה, ימשיך לעונה נוספת, כפי שהיה צפוי. שיבק הגיע לקבוצה אחרי שהמאמן הקודם דן שמיר פוטר, בתום התבוסה הקשה להפועל ירושלים בחצי גמר גביע המדינה. מאמן נבחרת ישראל לשעבר לקח את הקבוצה כשהיא בשיוויון נקודות עם המקום העשירי בטבלה, והוביל אותה למקום הרביעי בתום העונה הסדירה, לניצחון בסדרות הפלייאוף על מכבי חיפה ומכבי תל אביב והפסד רק בגמר סל להפועל ירושלים.

הסגל של אילת כולל נכון להיום את עמית שמחון שמחזיק בחוזה מהעונה שעברה, שלומי הרוש שסיכם לאחרונה, ואפיק ניסים, שצריך להודיע בימים הקרובים האם הוא נשאר במועדון או מנצל את אופציית היציאה בחוזהו. ההערכות הן שניסים לא יעזוב את המועדון. באילת מחכים לתשובה סופית מאלישי כדיר, שצפוי להפגש מחר עם הנהלת הפועל ירושלים בלאס וגאס, ובקבוצה אופטימיים לגבי המשך דרכו, כפי שפורסם בוואלה ספורט ביום חמישי. אם כדיר לא יגיע, ג'ייק כהן ויהונתן שולדבראנד מועמדים להגיע במקומו. קווין פאלמר ובריאן אסברי עשויים להמשיך גם כן במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully