וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספקתם להיפרד? העבודות להריסת קרית אליעזר ייצאו לדרך בספטמבר

עיריית חיפה הודיעה על תחילתן של העבודות, שיימשכו כשישה חודשים. בסיומן, תוקם באזור שכונת מגורים חדשה. יונה יהב: "האצטדיון היה במשך עשרות שנים אחד הסמלים המיתולוגים של העיר חיפה"

one

בווידאו: המשחק האחרון בקרית אליעזר

אצטדיון קרית אליעזר. צבי רוגר, עיריית חיפה, מערכת וואלה! NEWS
תגידו שלום. אצטדיון קרית אליעזר/מערכת וואלה! NEWS, צבי רוגר, עיריית חיפה

עיריית חיפה הודיעה כי בחודש ספטמבר יחלו העבודות להריסתו של אצטדיון קרית אליעזר בחיפה, שיימשכו כשישה חודשים. בסיומן, לאחר השלמת ההריסה ויישור השטח, תמסור עיריית חיפה לרמ"י (רשות מקרקעי ישראל) את השטח, כדי שישווק ליזמים להקמת שכונת מגורים חדשה. בתום פעולת ההריסה ישוקמו חלק מהכבישים שסביב האצטדיון וירובדו מחדש.

"אצטדיון קרית אליעזר היה במשך עשרות שנים אחד הסמלים המיתולוגים של העיר חיפה", אמר ראש העיר, יונה יהב. "הזיכרונות, השמחה, ההתרגשות, השערים הגדולים, האליפויות המרגשות והמשחקים הבלתי נשכחים, כל אלה הם חלק מבניית המיתוס. בשטח האצטדיון תוקם שכונת מגורים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועל פי אמות מידה אלה נחדש את השכונה כולה במהירות האפשרית לרווחת התושבים".

אצטדיון קרית אליעזר הוקם ב-1955, כתרומה של איגוד הפועלים האיטלקי. בעבר הכיל כ-17,000 מקומות ישיבה, אולם לעתים הצטופפו ביציעים גם כ-20,000 צופים. לאחר שינויים מבניים ובטיחותיים הוקטן מספר המושבים ל-14,000. המשחק הראשון שנערך באצטדיון היה הדרבי בין מכבי חיפה להפועל חיפה ב-24 בספטמבר 1955, בו ניצחה מכבי חיפה 1:4. במשחק נכחו כ-6,000 צופים. עד אז שיחקו שתי הקבוצות באצטדיון קריית חיים. התוצאה הכי גבוהה שהושגה באצטדיון הייתה במשחק שנערך ב-24 במאי 1988, בו ניצחה מכבי חיפה את מכבי תל אביב 0:10. ב-14 במאי 2014 נפרדה מכבי חיפה רשמית מהאצטדיון באירוע חגיגי שכלל גם משחק ליגה בו סיימה הקבוצה ב-2:2 מול מכבי תל אביב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אצטדיון קרית אליעזר. צבי רוגר, עיריית חיפה, מערכת וואלה! NEWS
הצמחייה חוגגת. היציעים באצטדיון/מערכת וואלה! NEWS, צבי רוגר, עיריית חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully