וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: נבחרת העתודה של ישראל הפסידה 79:68 לבלגיה

ישראל הציגה משחק בינוני ורשמה הפסד במשחק הראשון של שלב הבתים השני באליפות אירופה. נאור שרון בלט עם 14, אבל גם זה לא הועיל לעומת ארבעה בלגים בספרות כפולות

נאור שרון שחקן נבחרת העתודה. ברני ארדוב
יצליחו להשיג ניצחון מול בלגיה? שרון/ברני ארדוב

יומיים אחרי האופוריה שהייתה בעקבות הניצחון הדרמטי 67:70 על לטביה, פתחה היום (שני) נבחרת העתודה של ישראל את שלב הבתים השני של אליפות אירופה עם הפסד 79:68 לבלגיה. ההפסד הזה הקטין את סיכוייה של הנבחרת של דן שמיר לעלות לרבע הגמר, אבל הם עדיין קיימים. כזכור, שלב הבתים השני באליפות אירופה כולל שני בתים של שש נבחרות בכל אחד, מתוכן ארבע יעלו מכל בית. ישראל עכשיו תחזיק במאזן של 2:1, לעומת בלגיה ששיפרה את שלה ל-1:2.

את הנבחרת של דן שמיר הוביל נאור שרון עם 14 נקודות, אבל חוץ ממנו קשה לציין לטובה שחקן אחר בנבחרת היום. אור לאומי קלע 9 נקודות, רומן סורקין סיים עם 8 וספנסר וייס הוסיף 7. לעומת זאת, אצל הבלגים סיימו ארבעה שחקנים עם ספרות כפולות כשעמנואל לקומט קולע 24 נקודות ועושה כמעט כל מה שהוא רוצה על הפרקט. איסמעל באקו קלע 16 וקטף 17 ריבאונדים וגם וינסנט קסטלוט קולע 24 נקודות ומוסיף 9 ריבאונדים. האנס ונוויין קלע 11 וקטף 6 ריבאונדים.

מאמן ישראל דן שמיר סיכם: "לא שיחקנו טוב היום ולא ברמה שצריך לשחק כדי לנצח בשלב בו אנחנו נמצאים. יש לנו משהו כמו 20 שעות להביא את עצמנו שוב ולהעלות את הרמה מול צרפת מחר. אנחנו עדיין בתמונה וזה האופי של טורניר. נעלה לכל משחק כדי לנסות לנצח".

חואקין שוכמן שחקן נבחרת העתודה. ברני ארדוב
חואקין שוכמן/ברני ארדוב

מהלך המשחק

המשחק נפתח עם כדורסל מבולבל מאוד, כשישראל מנצלת את זה על מנת להוביל 0:3 אחרי למעלה משתי קדות של כדורסל בזכות נקודות של נאור שרון וחואקין שוכמן. הבלגים לא התרגשו מזה, בלשון המעטה, והם חזרו לאט לאט לעניינים, כשבישראל מעט מאוד שחקנים מצליחים להיכנס למשחק. מנגד, ואנווין ולקמוט קלעו 6 כל אחד.

ישראל פתחה את הרבע השני מצוין עם ריצת 0:5 כשיפתח זיו קולע שלשה, שקובעת 16:19. הבלגים לקחו פסק זמן, שהעיר את השחקנים מהתרדמה בה היו.ובאקו העלה אותם ל-18:24 אחרי נקודות של אור לאומי. ישראל לא הצליחה לצמק עד סוף המחצית ואחרי 20 דקות זה 29:36.

בלגיה פתחה את הרבע השלישי מצוין ועלה ל-36:49 אחרי נקודות של באקו, כשבישראל שרון ושוכמן משאירים את ישראל מעט בעניינים. ישראל הצליחה לצמק ל-49:41 אחרי נקודות של שוכמן, אבל ברחו עם שש נקודות ברציפות ל-41:55 כשקסטלוף קולע שתיים. בסוף הרבע זה היה 51:60 לבלגיה.

ברבע האחרון הצליחה ישראל לחזור מעט לעניינים ולצמק את הפער לחד ספרתי עם נקודות של נאור שרון ורומן סורקין קובעים 61:70, אלא שאז שהגיעה שלשה פשוט מטורפת של קסטלבלוט מהצד השני וקבע 61:73. עד סיום המשחק ישראל הצליחה לצמק במעט, אבל לא מספיק והבאזר עצר את המשחק על 68:79 לבלגיה העדיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully