וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפירוק: ברק נתניה לא נרשמה לליגה הלאומית

13.7.2015 / 18:08

הקבוצה שוויתרה בעונה שעברה על מקומה בליגת העל, לא נרשמה לליגה השנייה. בעירייה שוקלים לקחת אותה וביקשו ארכה מהאיגוד. היו"ר היוצא צביקה ליבר: "הקבוצה מתפרקת, אין נגדי שום פסקי בורר"

צביקה ליבר נציג ברק נתניה. מגד גוזני
הקבוצה מתפרקת. ליבר/מגד גוזני

ברק נתניה הייתה אמורה לפתוח את עונה האחרונה בליגת העל, אלא שהקבוצה ויתרה על הזכויות שלה בליגה כי לא יכלה לארח בביתה, ובימים אלה אוספת היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל חומרים כנגד הקבוצה בחשד כי קיבלה כספים ממכבי אשדוד שהחליפה אותה בליגת העל. נתניה שיחקה העונה בליגה הלאומית, והייתה מהקבוצות הבולטות בליגה, אך ייתכן מאוד שבעונה הבאה הקבוצה לא תופיע בליגה השנייה, לאחר שלא נרשמה היום (שני), המועד האחרון לרישום, במשרדי איגוד הכדורסל לליגה השנייה. נתניה היא הקבוצה היחידה שלא נרשמה, כשיתר 13 הקבוצות עושות זאת במועד, ומי שעשויה לתפוס את מקומה אם תבחר שלא לשחק בליגה הלאומית היא מכבי רעננה, שירדה בסיום העונה לליגה ארצית.

לוואלה ספורט נודע כי בימים האחרונים העבירה עיריית נתניה מכתב לאיגוד הכדורסל בו היא מבקשת ארכה ברישום וזאת בשל העובדה שהיא שוקלת לקחת את הקבוצה מידיו של היושב ראש צביקה ליבר, שהודיע במהלך הפגרה כי יסיים את תפקידו כבעלים וכיושב ראש של המועדון. משיחה עם גורמים בעיריית נתניה עולה כי בעירייה מעוניינים להחזיק את הקבוצה בליגה הלאומית, אך לא לפני שיעשו את כל הבדיקות עם המשמעויות הנרחבות של הדבר. לדברי אחד האנשים בעירייה קיים חשש כי הקבוצה נמצאת עם חובות עבר לא קטנים, וכנגדה מתנהלות פסקי בורר משנים קודמות, והעירייה תבדוק את הנושא לעומק לפני שתחליט האם היא לוקחת את הקבוצה או לא.

"הקבוצה מתפרקת", אמר לוואלה ספורט היושב ראש צביקה ליבר, "אני הבאתי לעירייה מישהו שיקח את הקבוצה, והם הודיעו לו שיקצצו לו 300 אלף שקל ממה שקיבלנו בעונה שעברה בליגה הלאומית, ובתקציב כזה אי אפשר לקיים קבוצה. אין שום פסקי בורר כנגד הקבוצה, אין שום דבר נגדי. יש לקבוצה בוררות מול אורי יצחקי, שזה היה בתקופה שלפניי, שהוא נפצע, ויש בוררות מול יניב בורגר שטוען שהיה לו חוזה בקבוצה, ובפירוש לא היה לו, מעבר לזה אין שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully