וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: איבן באסו נאלץ לפרוש בגלל גידול באשכיו

יום המנוחה בטור הוקדש לרוכב האופניים האיטלקי, שקיים מסיבת עיתונאים וגילה: "נפלתי בקטע החמישי, נבדקתי ובצילום התגלו תאי גידול. אחזור הביתה כדי לעבור ניתוח". קונטאדור דמע לצדו

רוכב האופניים האיטלקי איבן באסו (מימין) לצד אלברטו קונטאדור. רויטרס
מבטיחים לחגוג יחד בפריס. איבן באסו, מימין, לצד אלברטו קונטאדור/רויטרס

איבן באסו, רוכב האופנים האיטלקי שזכה פעמיים בג'ירו ד'איטליה, נאלץ לפרוש מהטור דה פראנס כדי לעבור ניתוח להסרת גידול סרטני באשכים. האיטלקי בן ה-37 חשף את הסיפור ביום המנוחה של הטור בעיר פו, שם קיים מסיבת עיתונאים והסביר כי הגידול באשך השמאלי התגלה לאחר שחש אי נוחות לאחר תאונה בה היה מעורב בקטע החמישי.

"הבנו את זה אחרי הנפילה שלי בקטע החמישי", אמר באסו. "נפלתי כמו שקורה לי לא מעט, אבל זה הציק לי והבוקר הלכתי לבקר את אורולוג מומחה כאן בפו. הצילום הראה נוכחות של תאי גידול באשך השמאלי. עכשיו אני חייב לחזור הביתה כדי לעבור את הניתוח".

באסו הצטרף לקבוצת טינקוף-סקסו בתחילת 2015 וסייע לאלברטו קונטאדור לזכות בג'ירו לפני כחודשיים. הספרדי, שחולק חדר עם באסו בטור, ישב לצד חברו במסיבת העיתונאים והזיל דמעה. "זו מכה גדולה לכל הקבוצה, לא יכולנו לדמיין יום כזה", אמר קונטאדור. "איבן ואני בילינו יחד 120 מ-180 הימים האחרונים. אני בטוח שגם נהיה יחד כדי לחגוג בפריס".

פרט לשתי הזכיות שלו בג'ירו, ב-2006 ו-2010, באסו הגיע פעמיים לפודיום בטור דה פראנס, כשסיים שלישי ב-2004 ושני ב-2005. על פי רופא הקבוצה, פיט דה מור, לבאסו יש סיכוי של 98-99 אחוזים להחלמה מלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully