וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסון: "אם ההסכם יופר, לא מן הנמנע שהליגה לא תיפתח בזמן"

13.7.2015 / 17:05

ראשי קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית נפגשו לדיון בהודעת הערוץ הראשון על כך שלא יוכל ללעמוד בהסכם התשלומים לעונה הקרובה. המנכ"ל: "אנחנו לא מבקשים משהו שלא מגיע לנו"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ראשי קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית נפגשו בשעות הצהריים במשרדי ההתאחדות לכדורגל כדי לדון במשבר שנוצר עקב הודעת הערוץ הראשון כי לא יוכל לעמוד בהסכם התשלומים תמורת שידור המשחק המרכזי בליגת העל בעונה הקרובה. על פי ההסכם אמור הערוץ להעביר 15 מיליון שקל לטובת הקבוצות והכסף המדובר בסכנה עקב הבעיות של הערוץ.

בפגישה שנערכה היום הסמיכו ראשי הקבוצות את יור מנהלת הליגה יורם באומן ואת יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני לעשות את כל מה שניתן כדי לפתור את המשבר. בפגישה הועלו מספר אופציות לפעולה במידה שהממשלה לא תסייע לערוץ הראשון להעביר את הכסף וביניהן דחיית פתיחת העונה. "מדובר בפגיעה אנושה בכל קבוצות ליגת העל", נאמר בדיון. "אי קבלת הכספים תביא לנזק עצום לקבוצות ולכן צריך לחשוב ברצינות על דחיית פתיחת העונה כאמצעי לחץ על הערוץ הראשון והממשלה".

מנכ"ל מנהלת הליגה, אורן חסון, סיפר לאחר הפגישה כי מתנהלים מגעים מול הגורמים הרלוונטיים כדי לסיים את המשבר, והבהיר כי הפגישה עם כל נציגי הקבוצות נותנת הרבה כוח למנהלת ולהתאחדות להמשיך ולפעול, כדי להגיע לתוצאות המצופות: "אנחנו לא מבקשים משהו שלא מגיע לנו", אמר חסון. "מדובר בהסכם של המדינה עם הכדורגל. הכדורגל הישראלי לא מבקש משהו שלא מגיע לו, ולא מבקש משהו שלא נחתם בעבר. המדינה צריכה לעמוד בהסכם הזה מאחר שאי העברת הכספים תפגע בצורה אנושה בכל הקבוצות. אנחנו מדברים עם משרד הממשלה, משרד האוצר ומשרד התקשורת, וכן עם ראשות השידור, ואם הם יסוגו מההסכם ויפרו אותו, לא מן הנמנע שהליגה לא תיפתח בזמן".

יורם באומן יו"ר מנהלת הליגה. ברני ארדוב
שביתה על הפרק? באומן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully