וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: "איקר רצה לעזוב אותנו, אני רציתי שהוא יפרוש בריאל מדריד"

נשיא ריאל ארגן טקס פרידה מהשוער ונתן את הגרסה שלו לעזיבתו: "הבנתי שהוא רצה לפתוח פרק חדש". קסיאס: "תמיד אשאר אוהד של הקבוצה". כאלף אוהדים עודדו את השוער וקראו בגנותו של פרס

רויטרס

צפו באוהדי ריאל מקללים את פלורנטינו פרס

אחרי שאתמול הוא נפרד מריאל מדריד במסיבת עיתונאים מרגשת, איקר קסיאס הגיע היום (שני) שוב לסנטיאגו ברנבאו כדי להיפרד בפעם האחרונה מהקהל. אלף אוהדים הגיעו למעמד שנערך בנוכחותו של הנשיא פלורנטינו פרס שנשא דברים. איקר התקבל בתשואות על ידי הבלאנקוס, בעוד שרבים מהאוהדים קראו קריאות נגד פרס עצמו.

איקר קסיאס נפרד מאוהדי ריאל מרדיד. AP
קסיאס בין כל שלל התארים/AP

פלורנטינו פרס פתח בדברים ואמר: "רציתי לארגן פרידה יפה מקסיאס בנוכחות כל הסגל. איקר מעולם לא עשה בעיות במועדון. אנחנו מקווים שנוכל לארגן משחק מול פורטו בברנביאו כדי שכל הקהל יוכל להיפרד מאיקר. אחרי 25 שנה במועדון, איקר ראוי לכבוד של כל אוהדי ריאל מדריד. הם יזכרו את איקר כאחד השחקנים החשובים בהיסטוריה של המועדון".

איקר קסיאס נפרד מאוהדי ריאל מרדיד. AP
קסיאס נפרד/AP

הנשיא ניסה להסביר את המכירה של קסיאס: "איקר עזב אותנו בגלל שהוא רצה. אף אחד מריאל מדריד לא ביקש ממנו לעזוב את המועדון. היתה לו הצעה והוא ביקש מאיתנו לשקול אותה. אני הבנתי שקסיאס רצה לפתוח פרק חדש בקריירה שלו. רציתי שהוא יפרוש בריאל מדריד, אבל הבנתי מה שהבנתי".

איקר קסיאס אמר: "זו הפעם הראשונה שאני מגיע לפה כשחקן של פורטו. אני מבטיח שזו תהיה הפרידה האחרונה, יש לי זכרונות נפלאים מהזמן שלי בריאל מדריד ותמיד אשאר אוהד של הקבוצה. אני רוצה להודות לכל האוהדים שתמכו בי לאורך כל הדרך. אני אשא את השם של ריאל מדריד בכל מקום אליו אגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully