וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כליבאת סגר בכפר סבא, הבעיה: חיפה סגרה עם מכבי פתח תקוה

השחקן סגר את תנאיו אצל פליקס נעים, אבל אלה עדיין לא פנו למועדון שמעדיף למכור אותו ולא להעבירו בהשאלה. גורם במכבי פתח תקוה: "אצלנו ישחק בפלייאוף עליון, לא יילחם על הקריירה"

קשר מכבי חיפה, מוחמד כליבאת, נפגש עם ראשי הפועל כפר סבא וסגר את תנאיו לעונה הבאה במועדון. הבעיה: מכבי חיפה לא קיבלה פניה מהירוקים, וכבר סגרה עם מכבי פתח תקוה על מכירת השחקן. כליבאת טוען כי ההצעה מפתח תקוה נמוכה בעשרו תאלפי שקלים לעונה הבאה. שם טוענים כי: "אנחנו מציעים חוזה ארוך טווח, עסקת מכירה שבמסגרתה הוא ישחק בקבוצה שסיימה בפלייאוף העליון, ולא יילחם על הקריירה שלו. בעונה הבאה הוא יחזור מכפר סבא לחיפה, ואז מה? עדיף לו לחתום אצלנו, מכל הבחינות".

בפתח תקוה בחנו אתמול את הקשר עומר צלישר, הבלם אליסון דוס סאנטוס והקשר טקו, שעל מועמדותם פורסם בוואלה ספורט. שני הברזילאים עדיין לא הותירו רושם חיובי, אבל בפתח תקוה סבורים שהטיסות הארוכות שעברו בדרך מברזיל השפיעו. "הם הגיעו עייפים מאוד, קשה לשפוט בלם אחרי 30 שעות בדרכים. ניתן לו עוד הזדמנות". ביום רביעי (18:00) תתארח הקבוצה אצל מ.ס אשדוד, וכל השלושה ייבחנו. רן בן שמעון עדיין מנסה להביא חלוץ וקשר זרים, אך אם אחד מהברזילאים יחתום, הוא עשוי לשנות את התוכניות.

שחקן בני סכנין, מוחמד כליבאת. אדריאן הרבשטיין
תקוע בין שתי קבוצות. כליבאת/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully