וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר היקר בהיסטוריה: בליברפול מרוצים ממכירת ראחים סטרלינג

עוד כוכב נוטש? המרסיסיידרז בעיקר מרוצים ממכירתו של הקשר הפרובלמטי, שעבר לסיטי תמורת 49 מיליון ליש"ט, סכום שיא לשחקן מתחת לגיל 21. באנגליה מזהירים: "הוא עוד יגמור כמו קרלוס טבס"

one

מבול ההחתמות בשתי הנציגות הבכירות ממנצ'סטר ממשיך להסעיר את אנגליה. פחות מיממה אחרי צירופם של בסטיאן שווינשטייגר ומתאו דרמיאן למנצ'סטר יונייטד, הגיעה אמש (ראשון) תגובת הנגד של סיטי. התכולים השלימו את מעברו של הכישרון הצעיר ראחים סטרלינג מליברפול תמורת סכום עתק של 49 מיליון ליש"ט, ויצרפו אותו רשמית אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. כעת מתברר כי סטרלינג יהיה לא רק השחקן היקר בהיסטוריה של מנצ'סטר סיטי, אלא גם השחקן הצעיר היקר בתולדות הכדורגל העולמי.

ב'סקיי' בדקו את הסכומים ששולמו בעסקאות גדולות שבוצעו בעבר על שחקנים מתחת לגיל 21, והגיעו למסקנה חותכת לפיה סטרלינג מקדים את כולן בהפרש עצום. לוקאס מורה, שעבר מסאו פאולו לפריס סן ז'רמן תמורת 31.8 מיליון ליש"ט, החזיק בשיא הקודם, בעוד לוק שואו ו-ויין רוני, שהצטרפו ליונייטד מסאות'המפטון ואברטון בהתאמה, תפסו את המקום השני כששולמו עבורם 27 מיליון ליש"ט.

ראחים סטרלינג שחקן ליברפול מאוכזב. GettyImages
פלופ או הברקה? סטרלינג/GettyImages

בליברפול קיבלו בהשלמה, אפילו בחיוך, את העסקה. המרסיסיידרז לא היו מרוצים כבר תקופה ארוכה מהתנהלותו של הקשר ההתקפי הצעיר, והבינו כי אין ברירה אחרת מלבד למכור אותו. הסכום הגבוה שסיטי שילמה עבורו יפתח לליברפול לא מעט אפשרויות לרכש. התנהגותו של סטרלינג מאז שהסתיימה העונה גררה לא מעט ביקורות של שחקני עבר גדולים במועדון. "זה מאוד מאכזב", אמר סטיבן ג'רארד. "אתה לא צריך לדבר על מחלה, או לסרב ללכת למחנה אימונים. האוהדים תמכו בו, הם רצו שהוא יישאר במועדון ואני מאמין שהוא אכן יעשה את זה".

היום הצטרף לג'רארד עוד שחקן אגדי של ליברפול, ג'יימי קראגר, שכתב בטורו ב'סקיי': "ראחים שחקן צעיר ומוכשר, אבל הוא אפילו לא מתקרב לרמה של מייקל אואן, ויין רוני, רובי פאולר או ריאן גיגס כשהיה בגילו. אין לי ספק שמדובר בדיל נהדר עבור ליברפול. המהלך הזה שולח מסר לקבוצות ולשחקנים אחרים. עכשיו כולם יחשבו פעמיים לפני שינסו לצרף כוכבים מליברפול, כי יידעו שהם לא מתפשרים בדרישות.

"סטרלינג עוזב את ליברפול אבל ההתנהגות שלו לאחרונה צריכה להיות תמרור אזהרה עבור מנצ'סטר סיטי", כתב פרשן 'דיילי מייל' מרטין סמואל. "מה גורם להם לחשוב שאליהם הוא יתייחס יותר בכבוד מאשר לליברפול? המקרה שלו מזכיר את קרלוס טבס, ולהזכירכם, הימים של טבס בסיטי היו סיוט עבור האוהדים וההנהלה":

עוד באותו נושא

ראחים סטרלינג עובר מליברפול למנצ'סטר סיטי תמורת 49 מיל' ליש"ט

לכתבה המלאה
קרלוס טבס, מנצ'סטר סיטי. GettyImages
תקדים טבס יחזור על עצמו?/GettyImages

מי עשה עסקה טובה יותר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully