וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון מודה: "עדיין יש לי סיוטים בעקבות ההפסד לגולדן סטייט"

ג'יימס עדיין לא נרגע מהאכזבה בגמר: "לא חושב שאתאושש מזה אי פעם". בארצות הברית מבקרים את ההחלטה של קווין לאב, ברניאני ברח לסקרמנטו וסיכם בברוקלין, קאנטר יישאר ב-OKC

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

קליבלנד ממשיכה לבנות את עצמה לקראת העונה הבאה, אבל ללברון ג'יימס, שחתם השבוע רשמית על חוזה חדש לשנתיים בקליבלנד תמורת כ-46 מיליון דולר, סדרת הגמר בעונה החולפת עדיין יושבת בראש. לברון הודה בראיון שהעניק אמש (ראשון) לתחנת הרדיו של בליצ'ר ריפורט כי יש לו "סיוטים בלילה" בעקבות ההפסד 4:2 לווריירס בסדרת הגמר, בה היה בשיאו והעמיד ממוצעים של 35.8 נקודות, 13.3 ריבאונדים ו-8.8 אסיסטים.

"אני לא חושב שאפשר להתאושש ולהמשיך הלאה אחרי הפסד בגמר", אמר. "אתה מרגיש כל כך קרוב, שיש לך הזדמנות לזכות במשהו גדול..וזה לא קורה. כמעט מדי לילה יש לי סיוטים ואני מריץ בראש מהלכים שהייתי יכול לעשות אחרת. זה קשה מאוד. אני הולך ומשתפר מיום ליום, אבל ייקח לי קצת זמן לצאת מזה לגמרי. אם רק היו לנו שני אולסטארים בחמישייה היה לנו סיכוי הרבה יותר טוב. זה לא אומר שהיינו זוכים באליפות בקלות, אבל היינו במצב הרבה יותר טוב".

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
לא עובר. לברון/AP

בארצות הברית ממשיכים לנתח את הקיץ שעובר על הקאבס, כשקווין לאב ממשיך להיות הנושא החם. הפורוורד, שחתם על חוזה לחמש עונות תמורת 110 מיליון דולר למרות שמועות רבות על עזיבה, קיבל אמש דחיפה מורלית מהג'נרל מנג'ר דייויד גריפין, שהתייחס אמש בראיון לעתידו של לאב בקבוצה ולשימוש בו תוך כדי משחק, שהיה מועט יחסית בעונה שעברה. "הוא ודייויד בלאט שוחחו הרבה על הנושא", אמר גריפין. "הוא ולברון שוחחו הרבה על הנושא. קווין הוא שחקן שיכול לקחת עליו הרבה מאוד מהנטל כשלברון נח. קיירי אירווינג היה זה שלוקח על עצמו כשלברון בחוץ, ואני חושב שלא השתמשנו מספיק בקווין ולהקל על קיירי. יש לנו אפשרות לאפשר לנהל את ההתקפה ולתת לו את הכדור הרבה יותר, ולעשות את הדברים שהוא עשה בצורה מצוינת במינסוטה.

"אין ספק שהפגישה שלו עם לברון (בבריכה) הייתה קריטית. היחסים ביניהם מאוד השתפרו. אף אחד לא אמר שהייתה להם מערכת יחסים לא טובה, אבל תמיד אפשר להשתפר. זה היה מאוד מבטיח מבחינתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קווין לאב קליבלנד קאבלירס. AP
לא רק שיקולים מקצועיים. לאב/AP

למרות צפירת ההרגעה של ה-GM, בארצות הברית לא משוכנעים שזו הייתה ההחלטה הנכונה. מאט מור מ-CBS כתב הלילה בהתייחס לדבריו של דייויד גריפין: "זה נשמע כמו הבטחה ראויה, אבל גם לאב יודע שהפוטנציאל שלו בקליבלנד מוגבל. בסופו של דבר נראה שפרט לשיקול המקצועי והרצון להיות חלק מקונטנדרית, גם לאב עשה שיקולים אחרים. בקליבלנד הוא קיבל את החוזה הכי טוב שהיה יכול, אבל כבר ראינו סופרסטארים לוקחים פחות כסף כדי לממש את השאיפה שלהם לככב. לאב שם מבטחו עכשיו לא רק בקבוצה שלא באמת אפשרה לו לבלוט בעונה שעברה, לא רק במאמן שהפך אותו לסייד קיק, אלא גם בלברון ג'יימס, עמו הוא התעמת לא אחת בעבר. יכול להיות שזה יתברר כהחלטה מבריקה, אבל תהיו בטוחים שמאחורי הקלעים תהיה חתיכת דרמה".

אניס קאנטר שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול ג'ורדן היל שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
נשאר ב-OKC. קאנטר/AP

* אוקלהומה סיטי הודיעה כי תשווה את ההצעה של פורטלנד לאנס קאנטר, שכללה חוזה מקסימום של ארבע עונות במהלכן ירוויח הגבוה הטורקי 70 מיליון דולר. קאנטר הוא שחקן חופשי מוגבל, כך שהת'אנדר יהנו משירותיו גם בעונה הבאה. "הבאנו אותו בטרייד במהלך העונה מתוך כוונה להשאיר אותו אצלנו למשך כמה שנים טובות. אנחנו שמחים מאוד שזה קורה", אמר ה-GM סם פרסטי.

* ברוקלין גנבה לסקרמנטו מתחת לאף את אנדרה ברניאני, שכבר היה על סף סיכום עם הקינגס אך בסופו של דבר הגיע להבנות עם הנטס. על פי ESPN הקינגס הציעו לאיטלקי יותר כסף, אך הוא בחר לחתום על חוזה מינימום לשתי עונות, ממנו יוכל להשתחרר בקיץ הבא.

אנדראה ברניאני שחקן ניו יורק ניקס. Frank Franklin II, AP
ברח ברגע האחרון,. ברניאני/AP, Frank Franklin II

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully