וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי ניסני סיים במקום השלישי במרוץ ברד בול רינג

ניסני רשם הישג נהדר בתחרות שנערכה במסגרת סבב אליפות העולם של רנו למכוניות פורמולה 3.5 ליטר, והגיע ראשון מבין הרוקיז. הנהג הישראלי ישוב לארץ בשני וייצא לפגרת קיץ. הסבב יתחדש בספטמבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישג נהדר לנהג ישראלי. רוי ניסני/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוי ניסני קבע הערב (ראשון) באוסטריה את ההישג הטוב ביותר של נהג פורמולה ישראלי מאז ומעולם, כשסיים במקום השלישי את המרוץ במסגרת סבב אליפות העולם של רנו למכוניות פורמולה 3.5 ליטר. ניסני, שמחזיק בהיסטוריה חיובית מאוד עם המסלול ברד בול רינג שם זכה במקום הראשון לפני שלוש עונות כשנהג בפורמולה מאסטר, זינק הערב למרוץ מהמקום הרביעי. כבר אחרי הזינוק ניסני עבר למקום השלישי, כשהוא הותיר אחריו את ניק דה ווירס מהולנד. בהמשך ניסני מנע מההולנדי לעקוף וככל שהתקדם המרוץ הלך הפער וגדל בין השניים.

ניסני זכה ב-15 נקודות אליפות, כשבנוסף לגביע על המקום השלישי הוא קיבל גם את הגביע על המקום הראשון בין 11 הרוקיז שמתחרים העונה בסבב העולמי. ההישג של ניסני חשוב גם לנוכח העובדה שהוא נמצא במעקב צמוד של קבוצת סאובר המתחרה בפורמולה 1. כזכור, באוקטובר האחרון ניסני זומן לנהיגת מבחן בסאובר ומאז הוא נמצא במעקב צמוד של הקבוצה, שמתכוונת בעתיד לצרפו לשורותיה בסבב היוקרתי ביותר של מרוצי המכוניות.

מחר ניסני ישוב לישראל ויקיים מסיבת עיתונאים קצרה בשדה התעופה, ואחריה ייצא לפגרת קיץ קצרה, כשהסבב יתחדש בראשית ספטמבר, הפעם בסילברסטון שבבריטניה.

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully