וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: קבוצתו של כריס פרום הפסידה, אבל הוא עדיין ראשון

הרוכב הבריטי וקבוצתו סקיי הפסידו בשנייה במירוץ נגד השעון ל-BMC, אבל גם לאחר הקטע התשיעי החולצה הצהובה נשארה ברשותו. הפער קוזז ל-12 שניות לפני המעבר למירוצים ההרריים

רוכב האופניים כריס פרום. רויטרס
יכול להתרווח ביום החופשי. כריס פרום/רויטרס

גם אחרי הקטע התשיעי בטור דה פראנס, כריס פרום יכול לחייך. הרוכב האנגלי נותר במקום הראשון בדירוג הכללי של תחרות האופניים היוקרתית עם סיומו של הקטע שאורכו 28 ק"מ ועמד בסימן המירוץ הקבוצתי נגד השעון. למרות שפרום לא משתייך לקבוצת BMC שניצחה בקטע, פרום שמר על מעמדו בפסגה.

אלוף הטור מ-2013 ינסה כעת לשמור על מקומו רגע לפני יום המנוחה כשהחל מיום שלישי הרוכבים ירכו בהרים, בפרינאים בשבוע השני ובאלפים בשבוע השלישי. היום BMC ניצחה בתחרות הקבוצתית נגד השעון עם 32.15 דקות, וגברו על סקיי, קבוצתו של פרום, בשנייה אחת בלבד. בעקבות התוצאות הללו, פרום מוביל על האמריקאי, טיג'יי ואן גארדרן ב-12 שניות.

"אם היית אומר לי שאני אלבש את החולצה הצהובה בשלב הזה, לא הייתי מאמין לזה", סיכם פרום. "זה לגמרי לא בשבילי להתקיף כרגע. נכו לעכשיו היריב הכי גדול הוא טיג'יי ואן גארדרן". יריבו האמריקאי הוסיף: "ידענו שאנחנו במירוץ טוב ושביום טוב אנחנו יכולים לקחת גם את החולצה הצהובה, אבל זה עדיין ניצחון גדול. בעולם מושלם הייתי לוקח את החולצה". ואן גארדרן מקווה עדיין להיות האמריקאי הראשון מאז פלויד לנדיס שב-2006 נטל את ההובלה במירוץ.

קבוצת מוביסטאר סיימה במקום השלישי, ארבע שניות אחרי המקום הראשון, וקבוצת סקסו הרוסית רביעית עם מרחק של 28 שניות מהפסגה. בדירוג הרוכבים נמצא גרג ואן אברמאט הבלגי במקום השלישי במרחק 27 שניות מהפסגה ופטר סגן הסלובקי רביעי. אלברטו קונטאדור סוגר את החמישייה הראשונה.

  • עוד באותו נושא:
  • כריס פרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully