וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "נובאק היה טוב יותר בנקודות החשובות, אני עדיין רעב"

המאסטרו סיכם את ההפסד בגמר ווימבלדון. הסרבי שוב אכל דשא ("השנה זה טעים מאוד"), החמיא לבוריס בקר ופרגן בחזרה ליריבו: "זה אתגר גדול לשחק מולו, הדור שלי גדל עליו". ומה אמרו הפרשנים?

עריכת וידאו: מרום שפיצר

נובאק דג'וקוביץ' עשה זאת שוב. אלוף 2014 הפך לטניסאי הראשון שזוכה בווימבלדון לפחות פעמיים ברציפות, כשניצח בגמר את השחקן הקודם שעשה זאת (מ-2003 עד 2007) - רוג'ר פדרר - עם 6:7 (1), 7:6 (10), 4:6, 3:6. המדורג ראשון חגג גרנד סלאם תשיעי בקריירה וזכייה שלישית על הדשא הלונדוני, בעוד פדרר נותר עם המחמאות בלבד אחרי טורניר גדול.

"קודם כל, אני רוצה להגיד שזה אתגר גדול לשחק מול רוג'ר. המון שחקנים בדור שלי העריצו אותו", פרגן נובאק דג'וקוביץ' לסגנו. "ידעתי שהוא יהיה בשיאו, כמו תמיד במאני טיים. הוא גורם לך לעבוד קשה בכל נקודה. זו הרגשה מאוד מרגשת".
כשנשאל האם כעת, כשיש לו את אותו מספר זכיות בווימבלדון כמו המאמן שלו (3), בוריס בקר יפסיק להציק לו, השיב האלוף המחויך: "נשתה כוס בירה או יין. אנחנו עובדים יחד הרבה, ולקח לנו זמן להבין אחד את השני. הוא גרמני, אני סרבי, ויש הבדלים גדולים. הצלחנו למצוא את הכימיה הנכונה, והגביע הזה שייך לו כמו שהוא שייך לי".

לבסוף, על המסורת שלו - לאכול חתיכת דשא אחרי שהוא זוכה באול אינגלנד, אמר נולה: "השנה זה היה טעים מאוד. אני לא יודע מה הצוות כאן עושה, אבל הם עשו עבודה טובה מאוד".

נובאק דג'וקוביץ' אוכל דשא. AP
בתיאבון. דג'וקוביץ' אוכל דשא/AP

מנגד, המפסיד סיכם ואמר: "כל הכבוד, נובאק. היו לי הזדמנויות במערכה הראשונה, הייתי בר מזל לנצח את השנייה והיו לי הזדמנויות גם בשלישית, אבל הוא היה טוב יותר בנקודות החשובות. הוא היה סולידי מאוד, וזה לא כאילו שיחקתי רע. זה מה יש. אני עובד קשה מאוד ואני עדיין רעב. זו היתה זכות לשחק כאן שוב".

עוד באותו נושא

ווימבלדון: נובאק דג'וקוביץ' ניצח את רוג'ר פדרר בתום גמר נפלא

לכתבה המלאה
הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. GettyImages
הוא עוד ישוב. פדרר/GettyImages

מה אמרו הפרשנים?

ריצ'רד קרייצ'ק, שזכה בטורניר ב-1996: "אנחנו בתקופה מדהימה עם פדרר, נדאל ודג'וקוביץ', זו זכות להיות יכול לראות את כולם נלחמים אחד בשני".

פאט קאש, אלוף ווימבלדון ב-1987: "נובאק דג'וקוביץ' הוא מלך הדשא. הצגה פנומנלית שהוציאה את פדרר ממרווח הנוחות שלו".

טים הנמן: "ההגשות של נובאק רק משתפרות, הרגלי האכילה שלו, ההכנות שלו - הכל מהרמה הגבוהה ביותר. הוא בשיא שלו, הוא בן 28, אני רואה אותו בפסגה לעוד 5-6 שנים. אוסף הגרנד סלאמים שלו רק יילך ויגדל".

אנדי רודיק: "אי אפשר להגיד מספיק דברים על איזה שחקן שלם דג'וקוביץ'. אחרי האכזבה במערכה השנייה, הוא הפך את הכל. היה תענוג לראות את שני השחקנים הללו נלחמים. זה היה המשחק הכי טוב של נובאק בטורניר ושבוע בלתי נשכח עבורו".

כולם רואים לו את הגב. דג'וקוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully