וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת מוקדמות האלופות: מכבי תל אביב נגד ויקטוריה פלזן

מוקדמות ליגת האלופות: הצהובים, שעדיין צריכים לעבור את היברניאנס, יפגשו את אלופת צ'כיה בשלב הבא. המשחק הראשון ייערך בבלומפילד ב-28 או ב-29 ביולי. הכירו את היריבה החזקה

אתר רשמי

מכבי תל אביב עדיין לא יודעת אם תהיה בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, אבל היום היא מי גילתה שיריבתה האפשרית בשלב הבא תהיה ויקטוריה פלזן הצ'כית. הצהובים עדיין צריכים להפוך את התוצאה בגומלין בבלומפילד אחרי ההפסד המביך 2:1 להיברניאנס, אך גם אם יעשו זאת הם עשויים לפגוש הצ'כים החזקים.

אם תעבור את המלטזים, מכבי תל אביב תארח את המשחק הראשון בבלומפילד בשלב הבא ב-28/29 ביולי והגומלין ייערך שבוע לאחר מכן, ב-4/5 באוגוסט בצ'כיה. זאת כמובן אם הצהובים יעברו את המשוכה המלטזית.

בתגובה להגרלת שלב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, אמר המאמן סלבישה יוקאנוביץ' לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "ויקטוריה פלזן היא קבוצה חזקה מאוד, אבל אנחנו לא מ‏סתכלים כל כך רחוק קדימה, אלא מתמקדים בהשלמת העבודה שלנו נגד היברניאנס המלטזית ביום שלישי בבלומפילד".

עוד בהגרלה: עומר דמארי ורד בול זלצבורג יתמודדו מול המנצחת בין מאלמו השבדית לז'לגיריס הליטאית, ניר ביטון וסלטיק (אם יעברו את סטיארנן) מול קרבאח מאזרבייג'אן או רודאר ממונטנגרו. סינטאיהו סלליך, מרואן קבהא ומאריבור צריכים להשלים את המשימה מול אסטנה, כשבשלב הבא ישחקו מול ה.י.ק הלסינקי או ונטספילס. במסלול הלא אלופות: צסק"א מוסקבה של ביברס נאתכו הוגרלה מול ספרטה פראג הצ'כית, בעוד ליאור רפאלוב וקלאב ברוז' יתעמתו עם פנאתינייקוס, כשהמשחק הראשון יהיה ביוון.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב באימון עם קרלוס גרסיה. יוסי ציפקיס
פלזן מחכה לו. זהבי/יוסי ציפקיס

הכירו את ויקטוריה פלזן

אצטדיון: דוסאן ארנה, 11,800 מקומות

מאמן: מירוסלב קובק. הצ'כי בן ה-63 החל את קריירת האימון שלו אי שם ב-1983 ומאחוריו מאות משחקים על הקווים. לאורך השנים הדריך בעיקר קבוצות צנועות, חלקן מליגת המשנה בצ'כיה. בקיץ 2014 קיבל את הצ'אנס הגדול לעמוד על הקווים של ויקטוריה שבשנים האחרונות הפכה לאחת משתי הגדולות בליגה המקומית, ולא איכזב. הקבוצה ניצחה ב-25 משחקי ליגה, סיימה 3 בתיקו, הפסידה ב-5 וזכתה באליפות. הישג השיא של קובק אחרי למעלה מ-30 שנות אימון.

שחקני מפתח: וצלאב פילארז', דניאל קולארז', דויד לימברסקי, תומאש הוראבה ופרנטישק ראיטורל הם אולי לא שמות שאומרים הרבה לאוהדי הכדורגל בישראל, אבל סקאוטים ברחבי אירופה מכירים את כולם היטב. הם ואחרים משתייכים בצורה כמעט קבועה לסגל נבחרת צ'כיה ולפיכך ויקטוריה לא זקוקה ליותר מדי זרים. מלך השערים של הקבוצה בעונה שעברה היה אדין מחמוטוביץ' הבוסני עם 12 שערים, ומיד אחריו הקשר ההתקפי קולארז' שכבש 11.


היסטוריה באירופה: בחמש השנים האחרונות ויקטוריה פלזן הופיעה פעמיים בשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל לא הצליחה לעבור אותו. בעונת 2012-13 הגיעה עד ל-16 האחרונות בליגה האירופית אחרי שצלחה בית שכלל את אתלטיקו מדריד, אקדמיה והפועל תל אביב (ניצחה את האדומים 1:2 ו-0:4), ועברה את לאציו בשלב 32 האחרונות.

חלון ההעברות קיץ 2015: הבסיס של הקבוצה נותר בעינו, כשההחתמה המרכזית היא של וצלאב פילארז', שבמילא שיחק בויקטוריה כמושאל בעונה שעברה. השחקן הבולט שהגיע ולא היה חלק ממסע האליפות הוא הקשר הימני יאן קופיץ, שהגיע מיאבלונץ ושבמאזנו הופעה אחת בנבחרת צ'כיה. סטניסלב טצך ותומאש ואגנר עשו את הדרך ההפוכה.

עוד בוואלה!

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
שחקני ויקטוריה פלזן. GettyImages
לא מעט שחקנים בנבחרת צ'כיה. ויקטוריה פלזן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully