וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למנצ'סטר סיטי? סטרלינג לא ייצא עם ליברפול למסע ההכנה

הכוכב הצעיר שביקש לעזוב את מרסיסייד, לא נכלל בסגל הקבוצה למסע המשחקים במזרח הרחוק וצפוי לחתום בקבוצה ממנצ'סטר, שהציעה לו חוזה מפתה. ג'רארד ביקר: "ההתנהגות שלו מאכזבת"

one

ראחים סטרלינג לא ישחק בעונה הבאה בליברפול, זה כבר מזמן לא סוד. היום (ראשון) המועדון גם הודיע שהשחקן הצעיר המצטיין של העונה החולפת לא ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים שתקיים במזרח הרחוק.

סטרלינג, שכבר ביקש בתחילת הקיץ לעזוב את מרסיסייד, דחה הצעה לחוזה חדש ולשכר של 100 אלף ליש"ט בשבוע במועדון והקבוצה הבאה שלו תהיה ככל הנראה מנצ'סטר סיטי שמעוניינת בו מאוד והגישה לו הצעה מפתה.

התנהגותו של סטרלינג מאז שהסתיימה העונה, גררה לא מעט ביקורות של שחקני עבר גדולים במועדון. אחד מהם הוא סטיבן ג'רארד שאומר על סטרלינג: "זה מאוד מאכזב. אתה לא צריך לדבר על מחלה, או לסרב ללכת למחנה אימונים. האוהדים תמכו בו, הם רצו שהוא יישאר במועדון ואני מאמין שהוא אכן יעשה את זה".

סטרלינג רשם בעונה החולפת 34 הופעות בהרכב של המייטי רדז שבהם הוא כבש 7 שערים והוסיף 7 בישולים. ליברפול רשמה העונה שתי החתמות יקרות כשצירפה את רוברטו פירמינו חלוץ הופנהיים ונתניאל קליין המגן של סאות'המפטון.

ראחים סטרלינג שחקן ליברפול מאוכזב. GettyImages
לא רוצה לשחק בליברפול. סטרלינג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully