וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: הילאל מוסא סיכם, פערים קטנים עם חנן ממן

12.7.2015 / 22:25

הקשר ששיחק בליגה הפלסטינית ובנבחרת פלסטין הרשים את הצוות המקצועי. כמה אלפי דולרים מפרידים בין קשרה של בית"ר בעונה החולפת לחזרה למועדון נעוריו. בקבוצה מרוצים מהמגמה של החזרת שחקני הבית

חנן ממן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יחזור הביתה? חנן ממן/ברני ארדוב

הקשר הילאל מוסא ששיחק בעונה שעברה בליגה הפלסטינאית ונמנה על סגל נבחרת פלסטין סיכם את תנאיו בהפועל חיפה ומחכה כעת לחתימה של יואב כץ על חוזהו. מוסא, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, הרשים את הצוות המקצועי והיום (ראשון) חתם על טיוטת החוזה לעונה הקרובה. כעת הבעלים של המועדון יצטרך לחתום על החוזה כדי להפוך את העניין לרשמי.

בהפועל חיפה משקיעים מאמצים גדולים לנסות ולסגור את עסקת חנן ממן ולהחתימו בקבוצה. בחיפה מעוניינים מאוד בקשר בית"ר ירושלים בעונה החולפת, ולפי גורמים במועדון הפערים הצטמצמו משמעותית והם עומדים כעת על סכום של כמה אלפי דולרים בודדים בחודש. התקווה של אנשי המועדון היא שכבר בימים הקרובים ניתן יהיה לגשר על הפערים ולהחתים את השחקן בקבוצת נעוריו. בצוות המקצועי וכן הבעלים יואב כץ, מרוצים מאוד מהמגמה של חזרת שחקני בית משמעותיים לקבוצה ביניהם יוסי דורה, עאהד עזאם ועלי חטיב כשהתקווה היא להחזיר את את ממן כשחקן הבית המוביל שיחזור לקבוצה.

בינתיים, בקבוצה החליטו לצאת במכירת המנויים כשהבעלים יואב כץ החליט לשמוע לעצת אנשי המועדון ולמכור מנויים במחירים מוזלים מאוד כדי להביא למצב בו אוהדי הקבוצה ירכשו כמה שיותר מנויים ויעלו משמעותית את ממוצע הצופים בעונה הנוכחית.

בחיפה ימכרו מנויים ליציע המזרחי במחיר אחיד של 550 שקל. ליציע הכסף יימכרו מנויים ב-900 שקל כשחיילים בני נוער וסטודנטים יהנו מהנחה של 200 שקל. כמו כן, בקבוצה החליטו שמי יקנה מנויים ביומיים הקרובים ישתתף בהגרלה שתכלול פרסים דוגמת כרטיסים להופעה של אייל גולן ופאר טסי וכרטיסי כניסה למיני ישראל. כמו כן בעלי מנויים מהעונה שעברה יוכלו לשריין אצת מקומם עד ה-22 ביולי.

עדכון ראשון 12:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully